Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı günler! Benim 2023'te askere gideceğim görünüyor ama ben askere gitmek istemiyorum ve bence de zorunlu askerlik çok gereksiz askerlik sadece komutanların egosunu tatmin etmek ve ayak işlerini yapmaktır. Bir de bedelli daha saçma hem o kadar para verip hem de askere gitmek dünyanın en saçma şeyi olsa gerektir. Zorunlu askerlik yerine herkes okuduğu bölümde en iyisi olursa en iyi yere gelip de ülkesini en iyi şekilde temsil ederse aslında vatan borcunu yerine getirmiş olur. Ben de gerekse ülkenin askerlik sistemi ve gerekse ekonomisinin bu kadar kötü olmasından dolayı bu ülkeden gitmek istiyorum da nasıl gidebilirim?
yurt dışı iş başvurularının şartları nelerdir nerede yurt dışı iş başvurusunda bulunabilirim?
Lütfen Allah rızası için yardım edin!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer