Annem her harcamaya laf ediyor. Üniversite alışverişini bile yapamadım. Ne yapacağım?

1 ay sonra üniversiteye baslayacagim. Doğal olarak alışveriş yapmam gerek. En temel şeyler Pantolon , bir kaç tişört, eşofman takımı, Etek , ceket , iç çamaşırı vs. almam gerek. Ama annem 2 kuruşun bile lafını ediyor. Tamam bende biliyorum borç batağindayiz. Öyleki aylık eve yaklaşık 35-40 bin lira giriyor ama hepsi borçlara gidiyor. Öyle bir borç yani. Ben bunları bildiğim için çok az harcama yapan biriyim. Ama annem benim fedakarlığımı hiç görmüyor. Şu an kesinlikle gerekli eşyalar alıcam üniversiteye gidiyorum. orada her gün aynı şeyi giyemem. Aynı odada kalacağım kişiler olacak onların yanına eski kıyafetlerle çıkamam. Hayır yani bir 1500-2000 lira ile biz ne batarız ne de çıkarız. Bu parayı yine bana verir ama o kadar da laf edecek ben biliyorum. Hayattan soğudum ya! Babamdan istesem hiç laf etmez ama bu annem hayat enerjimi sömürüyor. Haklıyım değil mi?
Annem her harcamaya laf ediyor. Üniversite alışverişini bile yapamadım. Ne yapacağım?
Cevapla