Dolandırıcılık yapmadım ama dolandırıldım diyerek beni şikayet edicek sizce ne yapmalıyım?

İki gündür biriyle konuşuyorum ilk gün para istedim 400 tl yolladı ve buluşmak istedi ama gitmedim ikinci gün ise tekrar buluşma teklif etti yanına gidersem de daha fazlasını vereceğini söyledi bende tamam gelicem dedim 500 daha atar mısın ihtiyacım var dedim o da attı yarın buluşalım dedi bende tamam dedim kesin gelicek misin dedi baya zorladı beni gel gel diye bende tamam dedim para attı 500 işte sonra görüntülü aramak istedi karşılığında bende istemediğimi söyledim ama zorladı bende engelledim sonra bana beni dolandırdın dedi yarın avukat arar dedi sizce ben dolandırmış mı oluyorum kendi isteğiyle para yolluyor sonra da dolandırdın diyor dolandırıcılık mı yaptım ben bişey yapabilir mi başım belaya girer mi bu yüzden

Dolandırıcılık yapmadım ama dolandırıldım diyerek beni şikayet edicek sizce ne yapmalıyım?
Cevapla