Ülkemizin bu algısı ile nasıl gelişeceğiz?

Çocukluktan beridir kimisi muhafazakar tarzında yetişiyor, çocuğun psikolojik sıkıntı derdini ve Bir konu hakkında görüş fikirlerini söylerken utanıyor söyleyemiyor, ve yaşından dolayı umursanmıyor doğrusu öğretilmiyor. Okul hayatı boyunca, çocuğun ailesinin akademik başarısı ile değer görüp, sevildiği bir sistem hayat biçimi. Çocuğa bunu yap şunu yapma şuraya git demek yerine kendi sorumluluklarının farkına varsa birşeyler değişecek yani :D

Okulunu bitirsin çürüyene kadar çalışsın mantığı gidiyor. Şunları yazarken geçmiş olaylar aklıma gelip duruyor. Çoğunu unutsamda şimdiki karakterimin bir parçası olmuş durumunda.

Şimdi beni boşverip benden kat katı beter halde yaşayan hayatlar var.

onlar için ne yapacağız onu düşünüyorum.

Ülkemizin bu algısı ile nasıl gelişeceğiz?
Cevapla