Çocukluktan beridir kimisi muhafazakar tarzında yetişiyor, çocuğun psikolojik sıkıntı derdini ve Bir konu hakkında görüş fikirlerini söylerken utanıyor söyleyemiyor, ve yaşından dolayı umursanmıyor doğrusu öğretilmiyor. Okul hayatı boyunca, çocuğun ailesinin akademik başarısı ile değer görüp, sevildiği bir sistem hayat biçimi. Çocuğa bunu yap şunu yapma şuraya git demek yerine kendi sorumluluklarının farkına varsa birşeyler değişecek yani :D
Okulunu bitirsin çürüyene kadar çalışsın mantığı gidiyor. Şunları yazarken geçmiş olaylar aklıma gelip duruyor. Çoğunu unutsamda şimdiki karakterimin bir parçası olmuş durumunda.
Şimdi beni boşverip benden kat katı beter halde yaşayan hayatlar var.
onlar için ne yapacağız onu düşünüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer