O... u derler bana diye kimseyle tanisamamak?

Oldukça düzgün giyinen, konuşan, bakan vs bir insanım ama Erkeklerle tanışmaya gelince iş çok rahat olamıyorum

Bizim şirkette genelde herkes uzun süreli çalışır aile ortamı vardır, 15 20 sene çalışan da var 4 5 yılda.. e zaten tuuuum gün bir aradasin, ailenden çok goruyorsun.. insan istiyor ki arkadaşlarım ekibimle sınırlı olmasın farklı arkadaşlar da edineyim gideyim merhaba nasılsıniz diyeyim herhangi birine sigara molasında tanışalım filan ama yanlış düşünecekler diye korkuyorum

Yanlış düşünürler mi

O... u derler bana diye kimseyle tanisamamak?
Cevapla