Cok tanımadıgım birine gecmisimi anlatmam mantıksızmı?

yeni konustugum bi cocuk var cok ilgili davranıyodu sonra ufak bi ilgisizlikte sorun cıkardım gibi oldu. tartısmaya basladık sonra mesaj attı tekrar konustuk konu nerden nereye geldi bende eskiden babamın bana şiddet uyguladıgından bahsettim. konuyla ilgili oda özür diledi mesajlar attı Şu an yine normal konusuyoruz yine ilgili. ama kendimi tuhaf hissettim normal mi?

Cok tanımadıgım birine gecmisimi anlatmam mantıksızmı?
Cevapla