Nasıl hatırlanmak ya da hatırlanmamak istersin?

insanların seni nasıl hatırlamasını ya da hatırlamamasını istersin?

Kendi adıma cevap vereyim, kötü biri ya da iyi biri olmam karşımda ki insanın bana yaşattığı şeylerle ilgilidir. geriye dönüp baktığımda beni kötü olarak anacak insanların bile ama karaktersizdi diyemeyeceğinden eminim. intikam , kötülük bile karakterini bozmadan alınabilir, yapılabilir... karakter konusunda çok netim ve asla karaktersiz olarak anılmak istemem bunun için olağanüstü çaba sarf etmem de, kendim olarak bunu sağlıyorum zaten.

Nasıl hatırlanmak ya da  hatırlanmamak istersin?
Nasıl hatırlanmak ya da hatırlanmamak istersin?
Cevapla