Bişeyler oluyor ve hep yalnız kalıyorum?

Günün sonunda balkonda uzağa bakarak sigara içerken buluyorum kendimi. Kimseye derdimi anlatamıyorum. Sirkette yanlız hissediyorum dışarda yanlız evde zaten öyle. Olsem kimsenin umrunda olmam diye düşünüyorum. Neyse ben sigara icim
Bişeyler oluyor ve hep yalnız kalıyorum?
Cevapla