Plandemi ve Savaş olmasaydı Türkiye sizce nasıl olurdu , ilk 5e girer miydi?

2019-20'de Dünya Tramvaya girdi hala çıkamıyor, çıkamaz da...

Bence ilk 5'e girerdik ama kısmet olmadı , imtihan dünyası işte...
her şey muhteşem olurdu, Türkiye ilk 5'e kesin girerdi.
Hiçbir şey değişmezdi. Adalet ve doyumsuzluğun vs bunlarla değil millet ve Devletle alakası var.
Bundan kötü olmazdı en azından ama ilk 5 de göremezdik.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Plandemi ve Savaş olmasaydı Türkiye sizce nasıl olurdu , ilk 5e girer miydi?
Cevapla