Her koşulda heryerde geri plana atılmak? Psikolojiden anlayanlar bakabilir mi lütfen?

Nasıl anlatmam gerektiğini bilmiyorum, çok acayip hissediyorum şu an.
Arkadaş gruplarında hiçbir şekilde benim fikrim önemsenmiyor, en iğrenç şakalar hep bana yapılıyor, ben konuşurken lafımın arasına girip başka konu açıyorlar.

Yokmuşum gibi davranılıyor ya da şifreli konuşuyorlar, istenmediğimi hissediyorum resmen. Böyle hissedince oradan ayrılıyorum ve arkamdan “soğuk biri” diyorlar.

Söylemek gibi olmasın maddi durumumuz iyi, babam hediye olarak son model bir telefon aldı. O telefonu bende görünce “Buna bu kadar para verilir mi? Mal mısın?” Dediler, ertesi gün başka birine görünce “vay yakışır sana” diyorlar.
Bana yakışmıyor mu?

Bu durumdan nasıl çıkabilirim? Küçük görülmekten, iyi şeylere layık görülmemekten bıktım artık.
Güncellemeler
+1 yıl
Ha birde şey var okuyupta ne yapacan diyorlar, okuduğum şeyi küçümsüyorlar. Okumamayı yüceltiyorlar benide ona yönlendirmeye çalışıyorlar
Her koşulda heryerde geri plana atılmak? Psikolojiden anlayanlar bakabilir mi lütfen?
Cevapla