LGBT bireyi olduğum için herkesin içinde Afganlar tarafından zorbalığa uğradım. Bu rezillik ne zaman bitecek?

Arkadaşlar feminen bir yapım var ve bugün meydanda yürürken 6-7 kişilik bir afgan grubu arkamdan saçma sapan sesler çıkardı. Ben umursamayınca da içlerinden bir tanesi ta oradan yanıma geldi ve " ben seni tanıyorum galiba adın ne" diye sordu. Ve bu sırada da karaktersiz arkadaşları herkesin için bağıra bağıra kahkaha attı. Ben de daha fazla muhattap olmamak için aldırmadım ve dolmuşa binmek için koştum. O sırada da meydanda bulunan birkaç kişi de bana alay edercesine baktı böyle. O da peşimden geldi ve ben dolmuşa binince gitti. İnsanların beni sürekli rahatsız etmesi çok sinirimi bozuyor. Yolda yürürken perdecinin teki " gel perde satayım" dedi alay edercesine. Tanımadığım insanlar benimle konuşma cesaretini nereden buluyorlar anlamıyorum. Ama doğuştan gelen hislerimi sonuna kadar destekleyeceğim ve asla pes etmeyeceğim.

LGBT bireyi olduğum için herkesin içinde Afganlar tarafından zorbalığa uğradım. Bu rezillik ne zaman bitecek?
Cevapla