Bu soru ile birlikte anneci mi babacı mı olduğunuz da ortaya çıkıyormuş. Öyle diyor uzmanlar. 😄
Ne diyorsunuz? 👇

Bu soru ile birlikte anneci mi babacı mı olduğunuz da ortaya çıkıyormuş. Öyle diyor uzmanlar. 😄
Ne diyorsunuz? 👇

Babam kesinlikle beni savunmaz aksine sürekli beni suçlar. Arabayla kaza yaptım, adam hata tamamen bende diye tutanağı dolduruyor. Babam geliyor diyor ki sen kesin adamı sıkıştırdın, adamı yanılttın ondan kaza yaptınız jashajhsja
İkisi tarafından da hiçbir vakit savunulmadım. Haklı olduğum mevzularda dahi daima haksız konuma düşürülürdüm ve ailem beni savunmak yerine başkaları karşısında eğilip bükülürdü. Ben daima kendi hakkımı arayan ve öz savunmamı yapan oldum
annem genelde ama babamda eksik kalmaz bunlar birbirlerine karşı atağa geçiyor babam bişey diyeceği zaman annem savunuyo annem diyeceği zaman babam kızımın çok üzerine gidiyorsun bak diyo 😀
Beni ikisi de her daim savunuyor. Ama annem babama nazaran bi tık daha fazla savunur. Babamla bazen fikirlerimiz ters düşebiliyor 😅
Cevap
18Cevap
Kimse savunmuyor. kendimi savunurum her zaman
34 yıldır hiç böyle bir durumda olmadım. Bizde her şey istişare edilir tartışılır ortak karara varılır babamla annemi annemle babamı konusabilirim onlarda bende dogru veya yanlis gordugu seyi söyler
Bu hissin ne demek olduğunu bile bilmiyorum.. Hayatta hep kendi kendimi savunmak zorunda kaldığım için sanırım..
Güzel konuya değindin
Bir kaç gündür düşündüğüm bir konu, hiç savunulan olmadım... Sanırım daha fazla söze gerek yok
Babam, çünkü annem kadar o objektif olamıyor :D
Annem çok nadiren. Arkamda pek kimse durmaz benim, ben kendimi savunurum çoğu zaman.
Her daim diye bir şey yok yeri geliyor annem beni. hakli bulur yeri gelir babam
Tabii ki annem🤍 babam hiçbir zaman yanımda olmadı🤷♀️
Rahetli babam sırtımı yasladığım dağım dı benim her koşulda savunurdu korur kollardı 🥺
Sanirim annem.😍ahhh canım annem şimdiden çok özledim.😔
Hep annem savunurdu keşke hayatta olsaydı da savunsaydı
Babam tabiki her konuda arkmdan yanımda şu hayatta ki tek korumacım tek destekçim iyi ki var rabbim yokluğunu göstermesin inşallah 🙂
İkisi de değil. Her konu değil çok nadir belli başlı konularda.
Ikiside hangisiyle tartisiyorsam öteki savunuyor 😂
Savunmalarını gerekecek bır durum yaşamadım uzuuun zamandır.
bazen babam bazen annem duruma göre değişir
Babam hayattayken annem savunuyordu. Şimdi sadece kendim kendimi savunuyorum...
Genellikle kimse savunmaz.. Evin küçüğü olunca düşünceler kabul görmez.
İkiside gayet güzel savunuyorlar :D
Annem tabi ki, benim için baba figürü yok.
Babam daha kurtarıcıdır sanki
Annem babam ve beni savunmak..
Ben babacıyım.. onunla daha iyi anlaşıyorum
Annem olur, babamın çok sesi soluğu çıkmaz.
hiçbiri. kardeşim olur
Babam olur genelde
her ikisde savunur beni
Annem de babam da savunur.
İkiside beni savunmaz
Kimin anne babası öyle şaka mısınız
Ikiside değil kendim 👍
Kendi hakkımı ben bile savunamıyorum ki😏
Babam olur , ki zaten babacıyım ben 😁
Hiçbiri
Annem 🤍
Annemmmm
Sanırım annem 😂
Babam 🥰
Hiçbiri
İkisi de savunmaz 😃
Babam savunur
Kendimi kendim savunurum
ikiside
Annem
Beni kimse savunmaz
Annem
Annem
İkiside
Annemmmmm💜💜
Annem
Babam
İkisi de her daim suçlar
Annem
Annem
Sanırım annem
hiç kimse ben hep haklıyımdır
Babam
Hiçbiri
Annem Diyim
Kimse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?