• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Türk erkekleri neden ailesine bu kadar düşkün?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
85
Yapay Zekaya Sor

Evlendikten sonra o kadar düşkün olmamalı her iki tarafta bence ama erkekler bi ayrı düşkün anne babasına

Türk erkekleri neden ailesine bu kadar düşkün?
Cevapla
Babalık Soruları Evlilik Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
13 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • regolit
    regolit Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Yürü ln, ömürlerini feda etmiş insanlar. Adam sana ömrünü feda etse ne kazanır? Senin pozisyonun bir eş olmak, hiç bir zaman bir anne ve babanın yerini alamazsınız. Önce ailenin önemini öğren, yarın öbür gün boşandığında ya da ömür boyu yatalak veya hasta olduğunuzda eşiniz bırakabilir ama anne ve babanız yanında olur.

    12
    33 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      5 10 yila annen ve baban ölücek bu herkes icin boyle fazla zamanlari kalmadi 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • regolit
      regolit
      +1 yıl

      Terbiyesiz, geyik yapılacak muhabbet mi bu olay?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      geyik yapmiyom gercekler bu

      Yorumla
    • Leli_Meli
      Leli_Meli
      +1 yıl

      Sen hiç evlenme ya yazık karına.

      Yorumla
    • Maışmak
      Maışmak
      +1 yıl

      @regolit eline sağlık çok doğru yazmışsın.

      Yorumla
    • MelisGünebakan
      MelisGünebakan
      +1 yıl

      @regolit Helal olsun kardeşim, bu dengesizlere bakma sen. Sevgisiz büyümüş bunlar. Aile nedir bilmiyorlar. Taktir ediyorum seni

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      yazık kafanıza

      Yorumla
    • emreçelikkk
      emreçelikkk
      +1 yıl

      sana ömrünü harcamıs insanları unutucak kadarsan bisi denmez

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      ömrünü harcadı diye senin sahibin değil

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      her aile bunları zaten yapmak zorunda bu fedakarlık değil görev

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Hiç bir kadın benim annemin yerini tutamaz. Kendi kanımdan canımdan birinden burakıpda elin kadınının peşinden yürümem.. zaten kadın kısmıda annesini babasını bırakmaz. Evlendikten sonra bile kadın kısmı annesinin sözünü dinler. Annesine gitmek ister devamlı , devamlı annesi gelir takk evlilik bitti

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      hiç bi kadında ana kuzusu erkeğe bakmaz zaten merak etme

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Benim bir arkadaşım var. Karısı çalışmayı sevmiyo zengin aile kızı.. babası anneside boşanmış. Babası kıza para vermeyi kesmiş çalışsın diye. Kadın çok gezmeyi seviyor annesi kardeşi hep toplanır biryerlere gider. Tabii dolayısıyla arkadaşım bu durumu hoş karşılamaz. Sonunda kadını gaza getirirler boşan diye bacısı ve anası. 7 yaşındaki kızın kaşları dökülür psikolojik sorunlar yüzünden. Tabii boşanırlar kadınının bir geliri yok. Boşan diyen annesi ve bacısı yardım da etmez kadına 😅 ne oldu hani boşan dıyordunuz ya boşandı işte neden bakmıyorsunuz. Bu kadın sizin için yuvasını yıktı

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      işte ailesini dinleyen anca yuvasını bozar o yüzden ailesine düşkün erkeklere bakmıyoruz

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      @xPsychopath sen anam gibi yemek yapmayı öğren. Sabah 6 da kalk kahfaltımı hazırla ben anama gerek duymam ama sen hayat müşterek kendi kahfaltını kendin yap dersin değil mi.

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Yaw senin bakıp bakmaman önemli değil ki.. biz bakacak kuzlarla evleniyoruz zaten

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      o yüzden sapsın

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      hem annenin çocuğuna yemek yapması ayrı kocasına yemek yapması ayrı koca bi bebek değilsen annene yük olmazsın bi de bunu övünerek söylüyorsun yazıklar olsun

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      sonra çalışan kadın istiyorum demesini biliyonuz çalışmakta erkeğin görevi

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Yük değilim namaz kılıyor hemde beraber kahfaltı yapıyoruz 😌 bizde hep beraber kahfaltı yapılır. Sap mapta değilim canım benim senden çok var cebimde köşelerde. Bize eylenecek değil evlenecek kız lazım. Şimdi al o pis göbek deliğini ikile

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      sen önce iğrnç sırtını gizle öyle konuş böyle yaparak bile karakterini belli ettin anca seni yedek erkek yaparlar başka işe yaramazsın sadık bile kalamıyorsun

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Beni yedek erkek yaparken bile kendini kullandırırsın bana bir şey olmaz. Benim karakterime gelince kadının ve erkeğin neden yaratıldığını kimin hangi görevlerle yükümlü olduğunu bilecek karakterdeyim. Çok şükür bu arada sırtımda iğrenç değil senin gibiler tırnaklarını geçirmeyi seviyor 😉

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      vücudunu kullandıran 2. el mal olduğunu kabul ediyorsun yani sana düzgün kız denk gelmez o zaman

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      kaç para verdiler yap diye

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      anca senin paranı yerler

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      erkeğin görevi belli ağır işlerde çalışsınlar diye var köleler

      Yorumla
    • sıcaksimit
      sıcaksimit
      +1 yıl

      Bu nasıl bir sığ düşünce 😅 köleymiş. İlk yaratılan adem babamızdı oysaki 2 olarak havva anamız yaratıldı eş olarak ama sen bilmen bunları

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      baktı ki erkek tek beceremicek bu hayatı kadında şuna yol göstersin demiş

      Yorumla
    • 63720
      63720
      +1 yıl

      @xPsychopath kızın cevaplara bayıldım aferin kız valla

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Hem haklısın hem de değilsin.

      Yorumla
    • gıcıksavar
      gıcıksavar
      +1 yıl

      tamamen yanılıyosun insanlara da yanlış bilgi veriyosun söylediğin şey nerden tutsan elinde kalıyo

      Yorumla
    • SilgisiOlan
      SilgisiOlan
      +1 yıl

      Aksine, çevremde çok gördüm anne babadan önce eş koşar.

      Yorumla
    • Ildır35
      Ildır35
      +1 yıl

      @xPsychopath
      Çok doğru.
      Zevkin için, elalem kısır dememesi için, çıkarın için çocuk yapıyorsan ona bakmak, okutmak, meslek sahibi yapmak zorundasın.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _interstellar
    _interstellar Takip Et
    Yoda Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl

    Çocuklarının da ayrı bir aileye sahip olduğunu aileler kabul etmeliler. Ayrışmaları gerektiği kadar aileler alan tanıdığı müddetçe aileye düşkün olmakta sorun görmüyorum. Ben de aileme duskunum ve çok değer veriyorum. Bu değer onları kendi aileme kendi kararlarıma kendi alanıma karistiracagim anlamına da gelmiyor. Dozunu ayarlamak mühim.

    3
    1 Yorumla
    • _interstellar
      _interstellar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim.😊🌿

  • Alacabulaca
    Alacabulaca Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne güzel size de düşkün olur. Zaten evlatlar anne babaya bakmak mecburiyetinde, dinde bu belirtilmiş baban meyhaneye bile gitse, dönüşte gel beni al eve götür dese gidip almak zorundasın. Bu kadar basit.

    2
    20 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      herkes musluman degil

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Çoğunluk müslüman.

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      yoo değil

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Yine tekrar ediyorum hayatım çoğunluk müslüman.

      Yorumla
    • Prre12
      Prre12
      +1 yıl

      çoğunluk müslüman olsa ne yazar dini yaşayan yüzde 5 bile değil boş yapma

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Ergen ergen konuşma. Dini yaşayan müslümanken, namaz kılmayan müslüman değil mi? Senin mantığına ben...

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      nerde herkes Müslüman ya yok öyle bişi camiler bile bomboş

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Evet namaz kılan insanların hepsi 5 vakitte de camiye namaz kılmaya geleceklerdi. Harbiden çok mantıklı bir cevap verdin. Dur ben de 7/24 evimden çıkıp camiiye gideyim.

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      kadınlar camiye gitmez boş kafalı

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      Müslümansan gereğini yap

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      yoksa bu bana uymuyor de kafir sayıl

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Kim demiş "kadınlar camiye gitmez" diye? Bilmediğin dinle ilgili boş konuşma ilerizekâlı!!!

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      tabikide gidemez safkaloz seni

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      daha dinin kurallarını bilmiyor

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Valla sen çok tatlısın ama benim dinimi bana öğretme. İnce ayrıntısına kadar bildiğim bir olay bu. Hiç girişme yani

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      he hee belli ne kadar bildiğin

      Yorumla
    • Alacabulaca
      Alacabulaca
      +1 yıl

      Bilmediği konularda iddia eden insanlar kadar iticisi yoktur. Sen böyle devam et

      Yorumla
    • xPsychopath
      xPsychopath
      +1 yıl

      git araştır o zaman

      Yorumla
    • beyaz1234556
      beyaz1234556
      +1 yıl

      Olaya müslüman veya değil olarak bakmiyorum ama ailesini hepten bosvermeside iyi bir şey değil.

      Yorumla
    • Prre12
      Prre12
      +1 yıl

      istersen 5 vakit namazını kıl istersen 30 gün orucunu tut sen bunları yaparken gün içerisinde küfürlü konuşuyorsan dedikodu yapıyorsan kul hakkına giriyorsan dinin diğer gerekliliklerini yerine getirmiyorsan sen dini yaşamıyorsun demektir.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Evden çok küçük yaşta ayrıldım senelerden beri tek başıma 6 farklı şehirde yaşadım ben de Aile bile kalmadı bırak yakın olmayı bırak düşkün olmaya ailem var ama benim için hiçbir şey ifade etmiyor en son 4-5 sene önce görmüştüm bir daha ne zaman görürüm bilmiyorum bayramda bile iletişimim yok

    1
    8 Yorumla
    • zynp11
      zynp11
      +1 yıl

      Neden hiç aramıyorsunuz kardeşlerinizi falan da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @zynp11 herkes kendi dünyasinda

      Yorumla
    • afrodit04
      afrodit04
      +1 yıl

      Şaşırdım şu an hiç arayıp sormamalarina merak etmemelerine..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @afrodit04 çok yoruldum Çaresizlikten kimsesizlikten yalnızlıktan gurbetten parasızlıktan

      Yorumla
    • afrodit04
      afrodit04
      +1 yıl

      Öyledir eminim Allah yardımcınız olsun...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @afrodit04 profilindeki sen değilsin belli ama kimse çok zarif giyimli. Senin giyim tarzını da aynı mı peki Ağrılı?

      Yorumla
    • afrodit04
      afrodit04
      +1 yıl

      Ewt benziyo😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @afrodit04 Ağrı ve 26 kısmı doğru mu?

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

69

Cevap

97

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    Sevgilisine ya da eşine daha düşkün olmalılar

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Duskun olmalarında sakinca yok sadece dengeyi tutturamiyorlar. Mesela kendi ailesi var eşi var, cocuklari var hala onceligi anne babasi olan var. Annesinin sozunden cikamayan, kendi kendine karar alamayan var.

    Kendi kurduğu aileyi 2. plana atan var. Maddi olarak önce kendi ailesini, cocuklarini dusunmesi gerekirken, ailenin ekonomisini dusunmesi gerekirken anne babayi dusunen var. Boyleleri gercekten ne elin kızını yorsun ne de cocuklarini. Dip dibe anne babasıyla yaşasınlar. Evlendikten sonra aradaki dengeyi saglamak lazim.

    Benim babamda böyle. Anne babasina evliyken para verdi, gonderdi. Annem düğünden sonra artan parayi annesine verdi dedi bizim ihtiyacimiz olur mu olmaz mi dusunmeden. Kardeslerini okuttu. Bende hatirliyorum kucuktum ama. Dershane paralari, kitap paralarini hep babam karşıladı. Geldiler bizde kaldilar senelerce. Evde bir kadin ve bir de kiz cocugu. Gelip kardeste olsa erkegin kalmasi hemde 2 sene boyunca ne kadar dogru? Babam hep kendi ailesini dusundu ve yatirim yapti. Peki bugun ne oldu onu soyleyeyim.

    Diger erkek cocuklar yani amcalarım babam gibi yapmadilar. Şu an kendi evleri var bizim yok, cunku babamin hicbir zaman birikmiş parasi olmadi iki aileye bakmaya calistigi icin.

    Onlarin arabasi var bizim yok. Onlarin cocuklari koleje, ozel okula gidiyor. Biz gidemedik ama babam gelip keske sizi de özele yollayabilseydim diyor simdi.

    Universite sinavi icin dershaneye gidemedim yine para yoktu. Babamin ailesi icin parasi vardi ama bizim icin hicbir zaman olmadi, olamadi. Ev almaya kalkarken, beni dershaneye yollayacagi zaman elinde tek kurus yoktu çünkü.

    Ama ozellikle en kucuk kardesini 3 sene boyunca dershaneye gonderdi. 2 sene de bizim evde kaldi. Bizim evdeki esyalar hep kotu ve eski onlarin evlerinde son model, guzel esyalar var. Onlar anne babalarina, kardeşlerine bu kadar harcamadilar.

    En kucuk amcam okuyamiyordu digerleri benim oglum degil ki babamin okutmasi lazim dediler. Babam devreye girdi iste o zaman yine. Yani ev üstüne ev olmaz. Erkeklerin bunu anlamasi lazim. Hadi babam baska bir versiyon diyelim ama diger konularda da oncelik kendi eşinin ve cocuklarinin olmasi gerek diger erkeklerinde.

    Anne babadan kopamayacaksaniz, onlara para verecekseniz oturun evlenmeyin kazandiginizi beraber yiyin. Ne kadini ne de cocuklarinizi perisan etmeye hakkınız yok. Arada denge olmali.

    Ha simdi babami da söyleyeyim yalniz kendisi. Hic arayan soran yok. Eskiden annesi de arar dururdu şu isi ne yapacagiz para lazim diye, kardesleri de her bayramda falan arardi.

    Meslek sahibi oldular, evlendiler babamı arayan yok. Bende kendi imkanimla evde çalışarak bir yer kazandim ama istedigim yer de degil, sevdigim alanda degil. Belki dershane kurs gibi bir destek olsaydi daha farkli bir son olur muydu bilmiyorum.

    Cogu turk erkeginde bu sikintilar var. Bu yuzden evlenmekte istemiyorum. Evlendikten sonra erkegin ailesi artik eşi ve cocuklari olmali. Demiyorum ki anne babayi kenara atsin hayır. Dengeyi kursun, onlara da saygi hurmet göstersin ama kendi eşini, cocuklarini 2. planda birakmasin. Cunku ne o kadinin o adamla evlendi diye suçu var, ne de o cocuklarin oyle bir babaya sahip oldugu icin suçu var.

    7
    1 Yorumla
    • BenJennier
      BenJennier
      +1 yıl

      En guzeli bu olmus bence tebrik ederim tam dusundugumu dile getirmissin.👍

      Yorumla
  • perla23
    perla23 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    erkeklerin yorumlarına bakınca da yeni bir aile kurmanın kavramını anlayamadıklarını görüyoruz. çoğunlugu daha kadınların bilinç seviyesine erişebilmiş değiller. aslında sizin dediğiniz olayı freud açıklamıştır. evet senın ailen anne baban ama evlendıkten ve yeni bir aile kurduktan sonra senın ailen karın ve gelecekteki çocukların oluyor. anne ve baba ata oluyor. bu konuda psikologları dınleyebilirsiniz size tavsiyem. bu sayede belki bir şeyleri kavrayabilir ve daha duzgun bir aile yaşantısı oluşturabilirsiniz. anne ve baba elbette onemli, onlar her zaman arkamızda duran dağlarımız oluyor bizim. evlendıkten sonra da boyle olacak. ama karın ve çocukların daha çok ilgini emeğini zamanını vermen gereken bır kişi oluyor artık. nasıl senın annen baban bır aile kurup sizi önplana aldıysa sızınde yapmanız gereken bu oluyor. çevre de kadınlara bakarsanız kocasını ve çocuklarını aile olarak daha fazla sahiplendıgını ama erkeklerın aile olarak hala ilk akla getirdikleri kişinin anne babası oldugunu gorursunuz. madem aile kurma kavramını anlayamıyorsunuz. evlenmeyin. başka insanların zamanını evlilik hayallerını de yıkmayın.

    10
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bu aileye göre ve kişiye göre değişir diye düşünüyorum. Biraz da kendine göre birini bulması gerek insanın mesela ben de özünde aile bağına düşkünüm ancak benim aile bağlarım erken koptu, ayrıldılar ve akraba ilişkilerimiz de öyle aşırı iyi değil. İstiyorum ki eşimle yeni bir bağ oluşturalım. Burada eşimin ailesinin de baskın olmasını istemiyorum nedeni ezilme korkum çünkü insanlara güvenim yok denecek kadar az. Olur da bi gün beğenilmeyip bırakılmaktan korkuyorum. Sonuçta ailesine aşırı bağlı olan erkek ailesi boşan dediğinde kolayca boşanabilir. Tabi evlendiğimde ailemi de unutmak istemiyorum, sadece eşimin üzerine aşırı gelip evliliğimize karışmalarını istemiyorum ve bu yüzden gidip de aşiret ailesinden bi erkekle evlenmek yerine daha çok benim gibi yaşam tarzına sahip ve benim gibi düşünen biriyle evlenmek istiyorum.

    Yani kısacası herkes kendine göre. Aile bağı seven kendi gibi sevmeyen de yine kendi gibi biriyle evlenmeli diye düşünüyorum.

    (Biraz uzun oldu galiba ama umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.)

    1
    0 Yorumla
  • Adem23
    Adem23 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    kızlar babalarına aşıktır yani babalarını daha çok sever erkekler ise anneye bu böyle gözüksede her ikisinide sever olması gerekende budur evlekdikden sonra kendi ailesine ve eşinede önem vermeli bu aynı şekil kadınlar içinde geçerli bugun annesini babasını silen yarın eşinide kolaylıkla siler hemen atar dışarı ama kendi ailesini çok seven kendi eşinide çok sever şunu onutmayın hiç bir erkeği annesinden asla koparamassınız annelerini çok severler öyle erkekden hayır gelir karısınıda sahiplenir ezdirmez ama bir dişi için yani karı kız için anneasini hemen saten silen insan hemen evleneceği karısınıda siler satar bunuda asla onutmayın

    0
    0 Yorumla
  • _ΛqresiF_
    _ΛqresiF_ Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı.

    Erkek çocukları ayrı tutulduğu için ailesine ayrı bi düşkün oluyorlar. Onlar düşkün olmasında biz mi olalım.
    Kızların ailesine bağımlı olmamasının sebebi zaten onlardan bağımsız olmak istemeleri.😃
    Bizde paşalar gibi büyütülsek bizde bağımlı oluruz.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Düşkünlük değil bence. Ben şu an öyle birisi ile boşanmaya doğru adım attım. Şöyle ki evlenene kadar arkadaşçı, evcil olmayan bile evlendikten sonra sırtına yük yüklenince anacı babacı oluyoe. Çünkü o yükü kaldıracak kabiliyeti ve güveni yok. Bana sürekli "Anneme babama sırt çevirirsem, onların dediklerine karşı gelirsem biz sokakta kalırız aç kalırız" gibi aptalca sözler söylerdi. Halbuyse ben annesinden kopsun istemezdim , ama çocuğu ve eşine sahio çıksın isterdim. Nefes alış verişi bile anasının ağzıyla yapan bir ezikten bahsediyoruz.16 saat çalışmasına rağmen halen kendine güvenip ev geçindiremeyeceğini düşünüyor. Benim altınlarımla annesigil istedi diye ablasının üzerine tapulu ev aldı. Benim altınlarımla! Bana sormadan! Bilmem anlatabildim mi? Evlenip de ana kuzusu olan, eşiyle ilgilenmeyen , eşiyle gideceği yeri bile annesinden izin alanların Allah bildiği gibi yapsın!

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorumlara baktım da sanırım herkes kendi çektiği çileye gmre yorumlamış. Erkekker kadınları kadınlar erkekleri kötülemiş. Bu işin kadını erkeğinden ziyade evlenince "Eşi ile ailesi arasındaki ayrım"ın bilincine varması mesele. Ben de annemle kimseyi kıyaslayamam ama annem dedi diye de eşime davranışımı şekillendirmem. Eşime karşı ilgimi, sevgimi kendi duygu ve mantığım belirlemeli o bu şu değil.

      Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @rumuzrumuz06 Benim iyi niyetim suistimal edildikten sonra haksızlık yapsam ne olur ki? Ben onlara çok farklı yaklaşmışken hayallerimi, heveslerimi aldılar elimden. Ben evlenmexdn önce böyle şeyleri yaşayacağımı bilseydim evlenmezdim bile.. Evlilik dediğin 2 kişi arasında olur , bizim evde 10 kişi ses çıkarıyor. Yedipimiz ekmeğin bile matematiği yapılıyorken ben hangi konuda haksız olacağım ki? Bana söz hakkı verilmiyor ne hakkı?

      Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      sizinki sevgiyi bırak saygıyı aşmış boyutta artık dikiş tutmaz. cıgırından cıkmış bir durum evde kontrol yok eşinin ilgisi ailesi etrafına sen biraz dışarda kalmış durumdasın malesefki kötü bi durum

      Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Aileme düşkün olacağım tabi ki. Evlendik diye onlar yokmuş gibi bakmam. O kadar da hayırsız değiliz.

    Sadece kendi ailem değil, eşimin ailesine de düşkün olurum. Bizim orada aile kavramı sizin ki gibi değil. Biz her daim bir Bütünüz.
    Tabi ki kendimizin vereceği kararları da karşı tarafa siz yerimize karar verin diyemeyiz.

    3
    0 Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu genelde aileden görülen sevgiyle ve büyüyememek ile alakalı bir durumdur. Evlendikten sonra hala ailesini ön planda tutan tarafların birtakım sıkıntıları vardır. Bu sıkıntıları aşmadan kimsenin evlenmemesi gerekir.

    Evlilik sonrasında artık ailesi eşidir insanın. Eşini ön planda tutmalı ama onu büyüten bu günlere getiren insanları da unutmamalı.

    4
    0 Yorumla
  • hayalperestmuhendis
    hayalperestmuhendis Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Kız evlenirken evden gidiyor erkek evlenirken aileye gelin geliyor sence iki kişi evlenirken aile mi kuruluyor yoksa kız bir başka aileye gidip dahil mi oluyor bizim toplumumuzdaki evlilik anlayışı yüzünden kurulan yuvalar dağılıyor insanlar geçinemiyor iki kişinin karar verip bir araya geldiği yuva kurduğu düzene geçemiyoruz bir türlü.

    3
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    5 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yetişme tarzıyla ilgili birazda eşim ana kuzusu idi ama. abilerimin anne babama düşkünlüğü dozundaydi hep senede bir geliriz bir araya kimse özelini ihmal etmez bizde. Bence mantıklı olan erkek dengeyi kurar herkesi nereye koyacağını bilir... Erkek abartı düşkün olursa o evlilikte bir çok duygu eksik kalıyor maalesef...

    2
    0 Yorumla
  • gıcıksavar
    gıcıksavar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 70%
    +1 yıl

    Tatlım türk erkekleri ailesine felan düşkün değil bu onların kaçış noktası sevmedikleri kadınla evlenip sıkılıyorlar dırdırdan şikayetten bunalıp kısa bir süre kafa dinlemeye gidiyorlar sonra özleyip geri geliyorlar. olay ailesini çok sevmesi değil seni çok sevmiyor. seviyor ama arada bi git gel özlet yani

    1
    1 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Evet ailesini çok sevmiyor değil, seni çok sevmiyor kısmına katılıyorum. Seven erkek ailesine düşkün olsa da eşi ile ailesini ayrı kefelerde tutup hepsine de aynı değeri vermeyi başarır.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Düşkünlüğün seviyeleri farklıdır. Ben 16 yaşımda birini sevdim. 19 yaşımda ilişkim bitti ve aşırı ağır yaralar aldım. Kara sevdaya dönüştü kısacası. Gün o gün anneme çok düşkün oldum. Onsuz geçirdiğim 3 gün içime sıkıntı olur. Ama bu karakter yapısı bir tık. Karşı cinse önem veren, baş üstünde tutan bir yapım olduğundan da kaynaklanıyor olabilir. Saçma canım kaynana gelin anlaşamaz adetlerine inanan birisi ile evlenmekten çok korkuyorum.

    1
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı.

    Bence aile kavramını pek doğru anlamıyorsunuz. İnsanların evlenmeden önceki ailesi kökü, evlendikten sonraki ailesi seçtiği ailesi. Bi taraf senelerce büyütmüş beslemiş yetiştirmiş, bi taraf ömrünü sevdiğiyle birleştirmeye ve yeni bi aile kurmaya karar vermiş. Her ikisi de değerli, her ikisi de özel. Bi üstünlük çabasına girlmese her şey daha değerli olacak

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Maalesef böyle bir sıkıntı var. Bende düşkün olma demiyorum ihtiyaçları vatsa yardımcı ol , yanlarında ol derim ama her konuda onları öncelikli tutması onlardan sonraya beni koyması benide delirtiyor. Ayrılma noktasından kaç defa döndüm bu sebeple

    1
    0 Yorumla
  • asyacim33
    asyacim33 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    İğrenç kendi ailelerini kurup asıl sahip çıkıp düşkün olması gerekecek yuvalarını boşlayanları Allaha havale edelim. Kendi ailemiz her zaman yuvamızdan sonra 2. Plandadır. İlk kendi kurduğumuz, oluşturacağımız yuvamız gelir.

    2
    0 Yorumla
  • HicivciNeyzen
    HicivciNeyzen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Aileden gerisini önemli olmadığını bildiğimiz için.
    Aile anne babadan ibaret değil. Kardeş, eş ve çocukları.
    Bakış açın yanlış. Eşinin anne babasından şikayet ederek kendini haklı çıkarmaya çalışman biraz beni rahatsız etti.
    Bir erkeğin seni ne kadar sevip yanında duracağına annesine nasıl davrandığından anlayabilirsin.
    Çünkü sana da öyle davranacaktır. Eşlerin yaptığı en büyük hata bu. Anne ve baba ile kendini kıyaslamak.
    Seni annesinden çok sevmeycek, annesinin nazı hep ona geçecek. Büyütmediğin bir erkeğin anne sevgisini anlayamazsın.

    0
    0 Yorumla
  • Hayatgercek
    Hayatgercek Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 59%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Bu ülkede bu değişmez kural. Baylar anne kucağından ayrılmayı beceremiyor, bu yüzden böyle adam çok var ama yine de bunu gördüğünüz erkekten kaçın, yoksa evlilik değil hayat cehennem olur... Kimse annesini sevmesin demiyor ama bu kadarı her zaman fazla...

    0
    0 Yorumla
  • ecmel3938
    ecmel3938 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29 , eic 67%
    +1 yıl

    Yanlış düşünüyorsunuz bayan beni ilerideki eşim büyütmedi hastalandigimda başımda ilerideki eşim durmadı anne ve babam durdu o yüzden bunu değiştiremezsiniz haddinize dei!!!

    Yani bir erkeğin karısı durmadı karısı buyutmedi anne ve babası baktı o yüzden elbette düşkün olacak!!!

    0
    0 Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    Düşkün falan değil Avanta kesilmesin derdindeler.

    Evlenip destek istemeyi severler.

    Dertleri para ama dışarı bunu başka yansıtırlar.

    Ben ailemi zerre sevmezdim evlenir evlenmez onları bir daha istemedim.

    Mezarlarında kurt kaynasın. 😂

    0
    7 Yorumla
    • Classgirl
      Classgirl
      +1 yıl

      Aynen hazirci benim adamda totosu yemio ayri eve cikmya nasıl olsa babasının evinde oturuo

      Yorumla
    • Ildır35
      Ildır35
      +1 yıl

      @Classgirl 😂

      Yorumla
    • Classgirl
      Classgirl
      +1 yıl

      Nerden evlendim bu herifle ya adam dedigin mücadeleci olcak

      Yorumla
    • Ildır35
      Ildır35
      +1 yıl

      @Classgirl
      Çok haklısınız.
      Benim için önce eşim.
      Sonra diğerleri. 😊
      Evlendiğimde yatacak yatağım yoktu ailemden hiçbir şey istemedim.
      Şimdi 2 evim harika bir müzisyen oğlum var.
      Anne babamı sevmezdim zaten ölülerine bile gitmedim.

      Yorumla
    • Classgirl
      Classgirl
      +1 yıl

      Keske sizin kafada bı esim olsaydi

      Yorumla
    • Ildır35
      Ildır35
      +1 yıl

      @Classgirl
      Büyük problemler yaşıyorsanız, mesleğiniz var çalışıyorsanız yaşınızda genç. Hiç kimse ömür çürütülmez.

      Yorumla
    • Classgirl
      Classgirl
      +1 yıl

      Çalışmıyorum maalesef devletten iş dilencem artik

      Yorumla
  • AşKarayavurdu
    AşKarayavurdu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bunun kadın erkek ayrımı yok, bazı insanlar ailesine düşkündür bazıları değil bunun cinsiyetle ilgisi yok aile yapısyla ilgili bir durum. Bazı aileler çoçuklarını düşünerek kısıtlama yapıyor (bunun doğruluğu yalnışlığı tartışılır) çocukta özgür ruhlu biriyse aileden soğur bu kadar

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ailesine düşüklüğü geç benim sevgilim hasta yengesi için bile beni bırakıp gidiyordu. Abisi arıyor git yengene bak, babası arıyor eve gel, annesi arıyor onu yap bunu yap. Bir şey demeye çalıştığımda da bana inanmıyordu, hemen yalancı yaftası yemeye başlıyordum.
    Baktım bu çocuk evlenince beni değil kendi ailesini aile olarak görmeye devam edecek. O zaman sevgili ailesiyle yaşamaya devam etsin. Ne benim ne de ilerdeki çocuğumun huzurumu kaçırmasın dedim. Yolları ayırdım. Böyle birisi en başından kendini belli eder. Çekmek zorunda değilsiniz, yol verin gitsin ailesiyle yaşamaya devam etsin.

    2
    0 Yorumla
  • Nildemmm
    Nildemmm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ailesi arka planda olmalı, ben ve çocuğum çn planda olmalıyız gibi düşünce çok cahilce bencilce kusura bakmayın ama. Çocuğunız varsa anlamanız gerekir aslında. Yıllarca emek verip büyütüp arka plana itilmek kimsenin hoşuna gitmez. Erkek mutlaka orta yolu bulmalı. Sizi de ezdirmemeli elbette ama ailesini de atmamalı.

    4
    0 Yorumla
  • кєℓєвєкк___
    кєℓєвєкк___ Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.

    Kendi ailesine füskün olan kurdugu aileye de düskün olur diye düşünüyorum bu benim hosuma gider sorun olarak görmem tabi istisnai aileler olabiliyor ara bozmaya calisan gibi ama allah öylelerinden korusun

    2
    1 Yorumla
    • cukur69
      cukur69
      +1 yıl

      Evet doğru düşünüyosun, her kız senin gibi düşünse keşke ama nerdeee bakıyorumda bazı kızlar aşırı cahilce konuşuyolar çok kitap okumaları lazım hiç bir şey bilmiyolar çok cahiller yok ana kuzusu yok o yok bu anasını seven karısınıda sever kızınıda sever bir de böyle düşünün bir zahmet😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bir çoğunuzun ailesi var ama yok. Yani bir anne ve babanız var fakat mutlu bir aile ortamınız yok. Sevgisiz büyüyen, aile içerisinde görmediği sevgiyi dışarıda arayan tipik Türk kızlarısınız. Avrupa'da yaşayan sizin hemcinsleriniz kendini daha fazla geliştirmenin peşinde, o kızlar kendine yatırım yapıp daha fazla büyüme istikrarı gösterirken sizler sabah erkekler niye böyle, akşam erkekler niye şöyle diye sorular sormaya devam edin. Gerçekten çok gereksiz ve boş mahlukatlarsınız.

    0
    0 Yorumla
  • İzmirgeceleri35
    İzmirgeceleri35 Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.

    Sana öyle geliyor.. kıskanıyorsun bence eşini.. hemen bı tek senle ilgilensin bı tek senin peşinden koşan istiyrosun... bence türk kizlari narsist.. evliliği oyun eslerinizi yeni oyuncaginix kabul ediyrosunuz

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yo benim iliskim yok ne kiskanacam elin moruklarini

      Yorumla
    • İzmirgeceleri35
      İzmirgeceleri35
      +1 yıl

      Geninde var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sen ve senin gibiler ailesinin max 5 10 yıla ölecegini kabullenemiyor sadece

      Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.

    Aileme değil anneme düşkünüm.
    Beni bu yaşa getirdi.
    Yemedi yedirdi diyorlar ya ondan ötesini yapmış.
    Babam anlatır hep.
    Benim annem bir baska benim için.
    Arada atişsakta.
    Ama yinede benim isteklerime engel olamazlar.

    0
    0 Yorumla
  • Busonolsunt
    Busonolsunt Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Evlendikten sonra öncelikli ailen eşin ve çocuklarındır fakat bizim toplumumuzda çocuklar aile bağımlı olarak yetiştirildikleri için arada ki farkı anlayıp kavrayabilen az ve bunun inan cinsiyetle ilgisi yok

    0
    2 Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef

      Yorumla
    • Busonolsunt
      Busonolsunt
      +1 yıl

      @rumuzrumuz06 yazdığımı tam anlamıyla anladığınızı düşünmüyorum farkındaysanız cinsiyetle ilgili yok dedim

      Yorumla
  • Blueyesss20
    Blueyesss20 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Cok yanlis tamam belki gorusmeler azalabilir cunku evlenenlerin zor bir mesguliyeti oluyor sorumluluklari var borç ödüyorlar ama bu dedigin farkli bir sey. Bu kadarinin bi bahanesi yoktur bence

    0
    0 Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.

    İşte bu sebepten

    https://www.youtube.com/embed/IW5g8Qan3-U

    "Benim ailemden birisini tehdit edecek adamın sülalesini tükürüğümle boğarım!"

    0
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Kızla

    r da öyle ama farkında değiller, hatta daha fenalar 😀Sadece kendilerini görmüyorlar, hem benle ilgilensin diyorlar, erkeği kıskanıyorlar 😀😀

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kisiden kisiye degsir

      Yorumla
  • jonsnow123
    jonsnow123 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 58%
    +1 yıl

    "Ailesiyle vakit geçirmeyen erkek gerçek erkek değildir." 'Don Vito Corleone' , The Godfather (1972)

    3
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.

    Yooo düşkün olmayan da çok hele ki şimdi ki zaman da kaldı ki sana ilgi alaka gösteriyor ise eşin düşkün olması sıkıntı değil sorunun özü aile ve eş dengesini koruyamayan kesim var o çok sıkıntı..!

    1
    5 Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef

      Yorumla
    • avicenna90
      avicenna90
      +1 yıl

      Şahsım adına üzerime alınmıyorum çünkü gayet uyumlu bir insanımdır eşim dahi söyler😉

      Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      Genel problem :)

      Yorumla
    • avicenna90
      avicenna90
      +1 yıl

      Genel problem ülkenin problemi zaten kadınlar ne 100 haklı olabilir ne de erkekler 100 haklı olabilir öyle olsa boşanmada da evlenmeme de de bir cevap geçerli olurdu değil mi?

      Yorumla
    • rumuzrumuz06
      rumuzrumuz06
      +1 yıl

      işte aradıgım cevap. herkes ben haklıyım demezse sorun cözülür zaten

      Yorumla
  • DreamGhosters
    DreamGhosters Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Türk kızları çok mu bağımsız kiminle konuşsam annesi böyle istermişte babası şöyle istermişte. Eşşek kadar yaşa gelmişler halen kiminle evleneceğine nerede ne iş yapacaklarına aileleri karar veriyor

    1
    0 Yorumla
  • NymphomaniacS
    NymphomaniacS Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana hiç böylesi denk gelmedi genelde bana düşkün oluyorlar 😃

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Erkeklerin neden zoruna gitmis aileye duskun olunabilir ama abartmasınlar demek istemis soran kisi. aw aileye bu kadar duskun olacaksaniz evlenmeyin onun yerine ailenizle yasayin.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Ailesini sevmesi güzel bir şey ama bazıları aşırıya kaçıyor.

    Kendi eşini ve çocuğunu hiçe sayan çok oluyor.

    Doğru dengeyi kurabilmek lazım.

    1
    0 Yorumla
  • Aydamira
    Aydamira Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı.

    Ailesine düşkün olan kendi ailesine de düşkün olur. Bu kötü durum değil umursamaz kişilik olmasından iyidir. sadece dengeli olunması lazım

    2
    0 Yorumla
  • Bravissimo
    Bravissimo Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Hiçbir karı anamdan babamdan değerli olamaz. Karı boşar s.. ktir olur gider ama anam babam hep yanımdadır.

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anan baban max 15 yila olcek

      Yorumla
    • Bravissimo
      Bravissimo
      +1 yıl

      Karı ömür boyu yanımda mı duracak?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gercekten seviyorsaniz evet

      Yorumla
    • Bravissimo
      Bravissimo
      +1 yıl

      Hiç sanmıyorun. Çok seviyorsan madem 10-15 yıl katlanırsın.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      hayir ben anasiyla babasiyla degil esimle evleniyorum

      Yorumla
    • Bravissimo
      Bravissimo
      +1 yıl

      Bu ülkede kadınla erkek değil, ailelerde evlenir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      boyle yobaz dusunceler artik olmamali hangi yuzyildayiz o zaman karin gitsin babana abine versin

      Yorumla
    • Bravissimo
      Bravissimo
      +1 yıl

      Bu nasıl sapıkça bir düşünce?

      Sen adama ailenin evine burnunu sokmayacağını garanti edecek misin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • mina15
    mina15 Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 97%
    +1 yıl
    Türk erkekleri neden ailesine bu kadar düşkün?

    Evlendikten sonra birincil aileniz, eşiniz ve çocuklarınızdır.

    0
    0 Yorumla
  • yeter_mi
    yeter_mi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Aileye düşkün olmak çok iyi bir şey, tabii ki düşkün olunmalı, tolerans gösterilmeli, özen verilmeli... Fakat sonuçta birey olduktan sonra bazı kararlarını tek başına alman gereki, her kararında bir başkanının imzası varsa bir yetişkin olamamışsindir, elbette görüşlerini alırsın ama kendi hayat görüşün de olmalı.

    0
    0 Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Bu kötü bir şey değil aslında ama seni rahatsız edecek boyutta da olmamalı. Rahatsız eden yan senin biraz da olsa özgürlüğünden edip, sıkışmana sebep oluyor ise konuşmalısın.

    0
    0 Yorumla
  • erhanakkilicc
    erhanakkilicc Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Napsınlar senin için bi kenara mı atsınlar? Kızlar da annelerine çok düşkün evlenince zırt pırt benim annemler diyosunuz kaynananızı istemiyosunuz gerçekleri konuşuyoruz madem konuşalım

    0
    0 Yorumla
  • Sessizliğindehşeti
    Sessizliğindehşeti Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen sanki hiç düşkün değilsindir ailene, hıyar.
    Sanane amwq, ailesine ister düşkün olur ister düşkün olmaz sana mı soracak amwq

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      evet bana soracak 5 10 yila gebercek olan ailesine duskun olmasina gerek yok

      Yorumla
    • Sessizliğindehşeti
      Sessizliğindehşeti
      +1 yıl

      Yorumun çok saygısız bir düşünce
      O insanlar onun annesi babası, bugün ölecek olsalar da 100 yıl daha yaşayacak olsalar da.
      Kocan adına üzgünüm, yanlış insanı seçmiş...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ok

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kadınlar ve erkekler , ailenin ne kadar önemli olduğunu öğrenirlerse belki o zaman , evlerinde huzur ve mutluluğu yakalayabilirler. hiç bir kadın ya da erkek vazgeçilmez değildir. Ancak Anne ve Baba bidaha eline geçmez.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anne baba 5 10 yila geberecek esin hayat arkadasin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      işte onu diyorum. Anne baba ölüp gidecek ve bidaha geri gelmeyecek. ama eşin duruyor yanı başında. ha eş bu durumdan çokmu rahatsız , her ikisi içinde orada kapı. biri gider diğeri gelir.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkekler anneye kızlar babaya düşkün olur baba umursamaz olursa kızlar umursamaz olur genelde. Evlendikten sonra anne erkek evladına daha düşkün olduğu için erkek çocuklarında ki bağ da fazlalık bu sebeptendir ama dengeyi kurmak önemli.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anne erkek cocuguna daha duskun degildir akil sagligi yerinde olan bir kadin butun cocuklarini esit sever

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anne ve kız çok çatışma Yaşar düşünce farklılığı sebebi ile erkekler ile anne daha iyi anlaşır. Akıl sağlığı ile bu durumun hiç bir alakası yok. Kız evladını hor görür demiyorum. Kız evlat evlense de anne evine çeker erkeği , erkek evlenince eşinin tarafına yönelim olur. Kısacası gelin her yerde gelindir pek sevilmez kıskançlıktan ötürü, damat el üstünde tutulur kızına iyi baksın iyi olsunlar diye. Evli misin bilmiyorum ama bu iş böyle öyle düşünceyle her iş yürümüyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Orada ki dengeyi sağlamakta erkeğin akıl sağlığına bakar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tam tersi gelin degerlidir bizim ailede babaniz agzina sic@rlar

      Yorumla
  • king4775
    king4775 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 52%
    +1 yıl

    Ama şöyle de düşün doğan çocuk da annesine düşkün oluyor, bu böyle devam edecek aile yetiştirme tarzı ile ilgili bir durum.

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yeni dogan cocukla 40 yasindaki kazik kadar adam bir mi?

      Yorumla
    • king4775
      king4775
      +1 yıl

      Şunu diyorum senin doğacak çocuğun da sana bağlı olacak onun üstünde söz hakkı bulunduracaksin çünkü bebek iken anneleri kendilerine bağlatarak büyümüş ve odismus görüşüne göre bebeğin ilk aşkı annesi kızın da ilk aşkı babasıdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bence alakasi yok

      Yorumla
    • king4775
      king4775
      +1 yıl

      Ama bu şekilde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      kisiden kisiye degsir

      Yorumla
  • olric1999
    olric1999 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    ben iki tarafa da düşkün olurum sende öyle birini bul bir tarafa anne baba bir tarafa yabancı gibi davranandan hayır gelmez

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      anne baba daha arka planda olmali es ve cocugun yaninda

      Yorumla
    • olric1999
      olric1999
      +1 yıl

      tabii ki ben düşkünlük kısmının tek taraflı olacağını düşünmüyorum her aileye düşkün olunmalı taviz verecekse arkadaşlarına verdiği düşkünlükten taviz verilir zaten gerçek arkadaşta bunu anlayış ile karşılar

      Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Anne babasına düşkün olsun ama kendi kurduğu ailesini her zaman korusun kollasın ön planda tutsun. Hayat böyledir.

    1
    0 Yorumla
  • seymabasu1
    seymabasu1 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Bazısı Evlenmeden önce bu kadar düşkün değiller
    Sırf eşlerine gıcıklık olsun diye
    sırf bu yüzden daha fazla ilgi gösterirler

    1
    0 Yorumla
  • Reisaga55
    Reisaga55 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 90%
    +1 yıl

    Ailesine düşkün olması kötü bir şey değil ki. Kendi ailesine saygısı, sevgisi, merhameti olmayanın sana ve senin ailene hiç olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Gökkuşağımkayboldu0
    Gökkuşağımkayboldu0 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.

    Ailesine düskun olması kotu bir sey değil ki kendi ailesine saygısi sevgisi merhameti olmayanin sana ve senin ailene hiç olmaz

    1
    0 Yorumla
  • 1terazikadınıı
    1terazikadınıı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Bence kiz da erkekte düşkün değil erkek ailesine muhtaç ve bunu düşkün diye üstünü ötüyorsunuz

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Anne baba bir çocuğa gençliğini feda ediyor sen sadece cücüğünü veriyorsun o da şimdiki kızlar namus bacak arasında değil diye bir safsata çıkarmış evlenene kadar o cücük kimlerin elinden geçiyor kabul edenler de erkeğim diye gezmesin

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Aile bu aile dusmeyelim mi Allahin bir nimeti aile dedigin. Oyle bakkaldan alinan bisey degil ki dogdugunda da varlar öldüğünde de aile herşeydir

    0
    0 Yorumla
  • FawkesS98
    FawkesS98 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben aileme düşkün değilim. Sevdiğim kadınla kuracağım ailenin; içine doğduğum aileden daha önemli bir yeri olacağını düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • zalimsinhayat91
    zalimsinhayat91 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    erkekler evlendikten sonra kolay kolay kabullenemiyorlar hep aileleriyle görüşmek istiyorlar yanlış

    0
    0 Yorumla
  • Onuradr
    Onuradr Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 42%
    +1 yıl

    Evlendikten sonra kimse evliliğe karışmamalı. Genelde birisini karışması diğeri karışıyor. Burada eş seçerken aileyi de değerlendirmek gerekir.

    0
    0 Yorumla
  • İmaginermy
    İmaginermy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    Ben de aileme çok düşkünüm. Hiçbir erkek de ailemin yerini tutamaz. Canımı sıkarsa yol al el oğlu der sepetlerim

    0
    1 Yorumla
    • Asyaaffet
      Asyaaffet
      +1 yıl

      Senin genel olarak sadece elin oğluna değil insana değer verdiğinden şüphe ediyorum

      Yorumla
  • Starlystr
    Starlystr Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Erkek cocuklari daha cok sevilip kayırılıyor çünkü. Bir de üzerlerinde ailelerini koruma ve gecindirme sorumlulugu var

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (106)
Devamını Gör(151)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Türk erkekleri neden ailesine bu kadar düşkün?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye'deki babalar neden sevilmez? 6 cevap verildi
Türk erkekleri neden bu kadar anneci? 8 cevap verildi
Bu Türk babaların geneli neden böyle? 8 cevap verildi
Türk erkekleri neden bu kadar kıskanç ve sahiplenici oluyorlar? 53 cevap verildi
Türkiye'de erkeklere niye baba gibi davranıyorlar? 8 cevap verildi
Türk erkekleri neden karı gibi davranıyor? 13 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨