Evlendikten sonra o kadar düşkün olmamalı her iki tarafta bence ama erkekler bi ayrı düşkün anne babasına
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yürü ln, ömürlerini feda etmiş insanlar. Adam sana ömrünü feda etse ne kazanır? Senin pozisyonun bir eş olmak, hiç bir zaman bir anne ve babanın yerini alamazsınız. Önce ailenin önemini öğren, yarın öbür gün boşandığında ya da ömür boyu yatalak veya hasta olduğunuzda eşiniz bırakabilir ama anne ve babanız yanında olur.
1233 Yorumla
Soran+1 yıl5 10 yila annen ve baban ölücek bu herkes icin boyle fazla zamanlari kalmadi 🤣🤣🤣
Soran+1 yılgeyik yapmiyom gercekler bu
- +1 yıl
- +1 yıl
yazık kafanıza
- +1 yıl
sana ömrünü harcamıs insanları unutucak kadarsan bisi denmez
- +1 yıl
ömrünü harcadı diye senin sahibin değil
- +1 yıl
her aile bunları zaten yapmak zorunda bu fedakarlık değil görev
- +1 yıl
Hiç bir kadın benim annemin yerini tutamaz. Kendi kanımdan canımdan birinden burakıpda elin kadınının peşinden yürümem.. zaten kadın kısmıda annesini babasını bırakmaz. Evlendikten sonra bile kadın kısmı annesinin sözünü dinler. Annesine gitmek ister devamlı , devamlı annesi gelir takk evlilik bitti
- +1 yıl
hiç bi kadında ana kuzusu erkeğe bakmaz zaten merak etme
- +1 yıl
Benim bir arkadaşım var. Karısı çalışmayı sevmiyo zengin aile kızı.. babası anneside boşanmış. Babası kıza para vermeyi kesmiş çalışsın diye. Kadın çok gezmeyi seviyor annesi kardeşi hep toplanır biryerlere gider. Tabii dolayısıyla arkadaşım bu durumu hoş karşılamaz. Sonunda kadını gaza getirirler boşan diye bacısı ve anası. 7 yaşındaki kızın kaşları dökülür psikolojik sorunlar yüzünden. Tabii boşanırlar kadınının bir geliri yok. Boşan diyen annesi ve bacısı yardım da etmez kadına 😅 ne oldu hani boşan dıyordunuz ya boşandı işte neden bakmıyorsunuz. Bu kadın sizin için yuvasını yıktı
- +1 yıl
işte ailesini dinleyen anca yuvasını bozar o yüzden ailesine düşkün erkeklere bakmıyoruz
- +1 yıl
@xPsychopath sen anam gibi yemek yapmayı öğren. Sabah 6 da kalk kahfaltımı hazırla ben anama gerek duymam ama sen hayat müşterek kendi kahfaltını kendin yap dersin değil mi.
- +1 yıl
Yaw senin bakıp bakmaman önemli değil ki.. biz bakacak kuzlarla evleniyoruz zaten
- +1 yıl
o yüzden sapsın
- +1 yıl
hem annenin çocuğuna yemek yapması ayrı kocasına yemek yapması ayrı koca bi bebek değilsen annene yük olmazsın bi de bunu övünerek söylüyorsun yazıklar olsun
- +1 yıl
sonra çalışan kadın istiyorum demesini biliyonuz çalışmakta erkeğin görevi
- +1 yıl
Yük değilim namaz kılıyor hemde beraber kahfaltı yapıyoruz 😌 bizde hep beraber kahfaltı yapılır. Sap mapta değilim canım benim senden çok var cebimde köşelerde. Bize eylenecek değil evlenecek kız lazım. Şimdi al o pis göbek deliğini ikile
- +1 yıl
sen önce iğrnç sırtını gizle öyle konuş böyle yaparak bile karakterini belli ettin anca seni yedek erkek yaparlar başka işe yaramazsın sadık bile kalamıyorsun
- +1 yıl
Beni yedek erkek yaparken bile kendini kullandırırsın bana bir şey olmaz. Benim karakterime gelince kadının ve erkeğin neden yaratıldığını kimin hangi görevlerle yükümlü olduğunu bilecek karakterdeyim. Çok şükür bu arada sırtımda iğrenç değil senin gibiler tırnaklarını geçirmeyi seviyor 😉
- +1 yıl
vücudunu kullandıran 2. el mal olduğunu kabul ediyorsun yani sana düzgün kız denk gelmez o zaman
- +1 yıl
kaç para verdiler yap diye
- +1 yıl
anca senin paranı yerler
- +1 yıl
erkeğin görevi belli ağır işlerde çalışsınlar diye var köleler
- +1 yıl
Bu nasıl bir sığ düşünce 😅 köleymiş. İlk yaratılan adem babamızdı oysaki 2 olarak havva anamız yaratıldı eş olarak ama sen bilmen bunları
- +1 yıl
baktı ki erkek tek beceremicek bu hayatı kadında şuna yol göstersin demiş
- +1 yıl
tamamen yanılıyosun insanlara da yanlış bilgi veriyosun söylediğin şey nerden tutsan elinde kalıyo
- +1 yıl
Aksine, çevremde çok gördüm anne babadan önce eş koşar.
En İyi Cevaplar
+1 yılÇocuklarının da ayrı bir aileye sahip olduğunu aileler kabul etmeliler. Ayrışmaları gerektiği kadar aileler alan tanıdığı müddetçe aileye düşkün olmakta sorun görmüyorum. Ben de aileme duskunum ve çok değer veriyorum. Bu değer onları kendi aileme kendi kararlarıma kendi alanıma karistiracagim anlamına da gelmiyor. Dozunu ayarlamak mühim.
31 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim.😊🌿
+1 yılNe güzel size de düşkün olur. Zaten evlatlar anne babaya bakmak mecburiyetinde, dinde bu belirtilmiş baban meyhaneye bile gitse, dönüşte gel beni al eve götür dese gidip almak zorundasın. Bu kadar basit.
220 Yorumla
Soran+1 yılherkes musluman degil
- +1 yıl
Çoğunluk müslüman.
- +1 yıl
yoo değil
- +1 yıl
Yine tekrar ediyorum hayatım çoğunluk müslüman.
- +1 yıl
Ergen ergen konuşma. Dini yaşayan müslümanken, namaz kılmayan müslüman değil mi? Senin mantığına ben...
- +1 yıl
nerde herkes Müslüman ya yok öyle bişi camiler bile bomboş
- +1 yıl
Evet namaz kılan insanların hepsi 5 vakitte de camiye namaz kılmaya geleceklerdi. Harbiden çok mantıklı bir cevap verdin. Dur ben de 7/24 evimden çıkıp camiiye gideyim.
- +1 yıl
kadınlar camiye gitmez boş kafalı
- +1 yıl
Müslümansan gereğini yap
- +1 yıl
yoksa bu bana uymuyor de kafir sayıl
- +1 yıl
Kim demiş "kadınlar camiye gitmez" diye? Bilmediğin dinle ilgili boş konuşma ilerizekâlı!!!
- +1 yıl
tabikide gidemez safkaloz seni
- +1 yıl
daha dinin kurallarını bilmiyor
- +1 yıl
Valla sen çok tatlısın ama benim dinimi bana öğretme. İnce ayrıntısına kadar bildiğim bir olay bu. Hiç girişme yani
- +1 yıl
he hee belli ne kadar bildiğin
- +1 yıl
Bilmediği konularda iddia eden insanlar kadar iticisi yoktur. Sen böyle devam et
- +1 yıl
git araştır o zaman
- +1 yıl
Olaya müslüman veya değil olarak bakmiyorum ama ailesini hepten bosvermeside iyi bir şey değil.
Gizli Üye(36-45)+1 yılEvden çok küçük yaşta ayrıldım senelerden beri tek başıma 6 farklı şehirde yaşadım ben de Aile bile kalmadı bırak yakın olmayı bırak düşkün olmaya ailem var ama benim için hiçbir şey ifade etmiyor en son 4-5 sene önce görmüştüm bir daha ne zaman görürüm bilmiyorum bayramda bile iletişimim yok
18 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@zynp11 herkes kendi dünyasinda
Cevap sahibi+1 yıl@afrodit04 çok yoruldum Çaresizlikten kimsesizlikten yalnızlıktan gurbetten parasızlıktan
Cevap sahibi+1 yıl@afrodit04 profilindeki sen değilsin belli ama kimse çok zarif giyimli. Senin giyim tarzını da aynı mı peki Ağrılı?
Cevap sahibi+1 yıl@afrodit04 Ağrı ve 26 kısmı doğru mu?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
69
Cevap
97Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılSevgilisine ya da eşine daha düşkün olmalılar
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDuskun olmalarında sakinca yok sadece dengeyi tutturamiyorlar. Mesela kendi ailesi var eşi var, cocuklari var hala onceligi anne babasi olan var. Annesinin sozunden cikamayan, kendi kendine karar alamayan var.
Kendi kurduğu aileyi 2. plana atan var. Maddi olarak önce kendi ailesini, cocuklarini dusunmesi gerekirken, ailenin ekonomisini dusunmesi gerekirken anne babayi dusunen var. Boyleleri gercekten ne elin kızını yorsun ne de cocuklarini. Dip dibe anne babasıyla yaşasınlar. Evlendikten sonra aradaki dengeyi saglamak lazim.
Benim babamda böyle. Anne babasina evliyken para verdi, gonderdi. Annem düğünden sonra artan parayi annesine verdi dedi bizim ihtiyacimiz olur mu olmaz mi dusunmeden. Kardeslerini okuttu. Bende hatirliyorum kucuktum ama. Dershane paralari, kitap paralarini hep babam karşıladı. Geldiler bizde kaldilar senelerce. Evde bir kadin ve bir de kiz cocugu. Gelip kardeste olsa erkegin kalmasi hemde 2 sene boyunca ne kadar dogru? Babam hep kendi ailesini dusundu ve yatirim yapti. Peki bugun ne oldu onu soyleyeyim.
Diger erkek cocuklar yani amcalarım babam gibi yapmadilar. Şu an kendi evleri var bizim yok, cunku babamin hicbir zaman birikmiş parasi olmadi iki aileye bakmaya calistigi icin.
Onlarin arabasi var bizim yok. Onlarin cocuklari koleje, ozel okula gidiyor. Biz gidemedik ama babam gelip keske sizi de özele yollayabilseydim diyor simdi.
Universite sinavi icin dershaneye gidemedim yine para yoktu. Babamin ailesi icin parasi vardi ama bizim icin hicbir zaman olmadi, olamadi. Ev almaya kalkarken, beni dershaneye yollayacagi zaman elinde tek kurus yoktu çünkü.
Ama ozellikle en kucuk kardesini 3 sene boyunca dershaneye gonderdi. 2 sene de bizim evde kaldi. Bizim evdeki esyalar hep kotu ve eski onlarin evlerinde son model, guzel esyalar var. Onlar anne babalarina, kardeşlerine bu kadar harcamadilar.
En kucuk amcam okuyamiyordu digerleri benim oglum degil ki babamin okutmasi lazim dediler. Babam devreye girdi iste o zaman yine. Yani ev üstüne ev olmaz. Erkeklerin bunu anlamasi lazim. Hadi babam baska bir versiyon diyelim ama diger konularda da oncelik kendi eşinin ve cocuklarinin olmasi gerek diger erkeklerinde.
Anne babadan kopamayacaksaniz, onlara para verecekseniz oturun evlenmeyin kazandiginizi beraber yiyin. Ne kadini ne de cocuklarinizi perisan etmeye hakkınız yok. Arada denge olmali.
Ha simdi babami da söyleyeyim yalniz kendisi. Hic arayan soran yok. Eskiden annesi de arar dururdu şu isi ne yapacagiz para lazim diye, kardesleri de her bayramda falan arardi.
Meslek sahibi oldular, evlendiler babamı arayan yok. Bende kendi imkanimla evde çalışarak bir yer kazandim ama istedigim yer de degil, sevdigim alanda degil. Belki dershane kurs gibi bir destek olsaydi daha farkli bir son olur muydu bilmiyorum.
Cogu turk erkeginde bu sikintilar var. Bu yuzden evlenmekte istemiyorum. Evlendikten sonra erkegin ailesi artik eşi ve cocuklari olmali. Demiyorum ki anne babayi kenara atsin hayır. Dengeyi kursun, onlara da saygi hurmet göstersin ama kendi eşini, cocuklarini 2. planda birakmasin. Cunku ne o kadinin o adamla evlendi diye suçu var, ne de o cocuklarin oyle bir babaya sahip oldugu icin suçu var.
71 Yorumla- +1 yıl
En guzeli bu olmus bence tebrik ederim tam dusundugumu dile getirmissin.👍
erkeklerin yorumlarına bakınca da yeni bir aile kurmanın kavramını anlayamadıklarını görüyoruz. çoğunlugu daha kadınların bilinç seviyesine erişebilmiş değiller. aslında sizin dediğiniz olayı freud açıklamıştır. evet senın ailen anne baban ama evlendıkten ve yeni bir aile kurduktan sonra senın ailen karın ve gelecekteki çocukların oluyor. anne ve baba ata oluyor. bu konuda psikologları dınleyebilirsiniz size tavsiyem. bu sayede belki bir şeyleri kavrayabilir ve daha duzgun bir aile yaşantısı oluşturabilirsiniz. anne ve baba elbette onemli, onlar her zaman arkamızda duran dağlarımız oluyor bizim. evlendıkten sonra da boyle olacak. ama karın ve çocukların daha çok ilgini emeğini zamanını vermen gereken bır kişi oluyor artık. nasıl senın annen baban bır aile kurup sizi önplana aldıysa sızınde yapmanız gereken bu oluyor. çevre de kadınlara bakarsanız kocasını ve çocuklarını aile olarak daha fazla sahiplendıgını ama erkeklerın aile olarak hala ilk akla getirdikleri kişinin anne babası oldugunu gorursunuz. madem aile kurma kavramını anlayamıyorsunuz. evlenmeyin. başka insanların zamanını evlilik hayallerını de yıkmayın.
100 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBu aileye göre ve kişiye göre değişir diye düşünüyorum. Biraz da kendine göre birini bulması gerek insanın mesela ben de özünde aile bağına düşkünüm ancak benim aile bağlarım erken koptu, ayrıldılar ve akraba ilişkilerimiz de öyle aşırı iyi değil. İstiyorum ki eşimle yeni bir bağ oluşturalım. Burada eşimin ailesinin de baskın olmasını istemiyorum nedeni ezilme korkum çünkü insanlara güvenim yok denecek kadar az. Olur da bi gün beğenilmeyip bırakılmaktan korkuyorum. Sonuçta ailesine aşırı bağlı olan erkek ailesi boşan dediğinde kolayca boşanabilir. Tabi evlendiğimde ailemi de unutmak istemiyorum, sadece eşimin üzerine aşırı gelip evliliğimize karışmalarını istemiyorum ve bu yüzden gidip de aşiret ailesinden bi erkekle evlenmek yerine daha çok benim gibi yaşam tarzına sahip ve benim gibi düşünen biriyle evlenmek istiyorum.
Yani kısacası herkes kendine göre. Aile bağı seven kendi gibi sevmeyen de yine kendi gibi biriyle evlenmeli diye düşünüyorum.
(Biraz uzun oldu galiba ama umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.)
10 Yorumlakızlar babalarına aşıktır yani babalarını daha çok sever erkekler ise anneye bu böyle gözüksede her ikisinide sever olması gerekende budur evlekdikden sonra kendi ailesine ve eşinede önem vermeli bu aynı şekil kadınlar içinde geçerli bugun annesini babasını silen yarın eşinide kolaylıkla siler hemen atar dışarı ama kendi ailesini çok seven kendi eşinide çok sever şunu onutmayın hiç bir erkeği annesinden asla koparamassınız annelerini çok severler öyle erkekden hayır gelir karısınıda sahiplenir ezdirmez ama bir dişi için yani karı kız için anneasini hemen saten silen insan hemen evleneceği karısınıda siler satar bunuda asla onutmayın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Erkek çocukları ayrı tutulduğu için ailesine ayrı bi düşkün oluyorlar. Onlar düşkün olmasında biz mi olalım.
Kızların ailesine bağımlı olmamasının sebebi zaten onlardan bağımsız olmak istemeleri.😃
Bizde paşalar gibi büyütülsek bizde bağımlı oluruz.30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüşkünlük değil bence. Ben şu an öyle birisi ile boşanmaya doğru adım attım. Şöyle ki evlenene kadar arkadaşçı, evcil olmayan bile evlendikten sonra sırtına yük yüklenince anacı babacı oluyoe. Çünkü o yükü kaldıracak kabiliyeti ve güveni yok. Bana sürekli "Anneme babama sırt çevirirsem, onların dediklerine karşı gelirsem biz sokakta kalırız aç kalırız" gibi aptalca sözler söylerdi. Halbuyse ben annesinden kopsun istemezdim , ama çocuğu ve eşine sahio çıksın isterdim. Nefes alış verişi bile anasının ağzıyla yapan bir ezikten bahsediyoruz.16 saat çalışmasına rağmen halen kendine güvenip ev geçindiremeyeceğini düşünüyor. Benim altınlarımla annesigil istedi diye ablasının üzerine tapulu ev aldı. Benim altınlarımla! Bana sormadan! Bilmem anlatabildim mi? Evlenip de ana kuzusu olan, eşiyle ilgilenmeyen , eşiyle gideceği yeri bile annesinden izin alanların Allah bildiği gibi yapsın!
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYorumlara baktım da sanırım herkes kendi çektiği çileye gmre yorumlamış. Erkekker kadınları kadınlar erkekleri kötülemiş. Bu işin kadını erkeğinden ziyade evlenince "Eşi ile ailesi arasındaki ayrım"ın bilincine varması mesele. Ben de annemle kimseyi kıyaslayamam ama annem dedi diye de eşime davranışımı şekillendirmem. Eşime karşı ilgimi, sevgimi kendi duygu ve mantığım belirlemeli o bu şu değil.
- +1 yıl
herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef
Cevap sahibi+1 yıl@rumuzrumuz06 Benim iyi niyetim suistimal edildikten sonra haksızlık yapsam ne olur ki? Ben onlara çok farklı yaklaşmışken hayallerimi, heveslerimi aldılar elimden. Ben evlenmexdn önce böyle şeyleri yaşayacağımı bilseydim evlenmezdim bile.. Evlilik dediğin 2 kişi arasında olur , bizim evde 10 kişi ses çıkarıyor. Yedipimiz ekmeğin bile matematiği yapılıyorken ben hangi konuda haksız olacağım ki? Bana söz hakkı verilmiyor ne hakkı?
- +1 yıl
sizinki sevgiyi bırak saygıyı aşmış boyutta artık dikiş tutmaz. cıgırından cıkmış bir durum evde kontrol yok eşinin ilgisi ailesi etrafına sen biraz dışarda kalmış durumdasın malesefki kötü bi durum
- Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılAileme düşkün olacağım tabi ki. Evlendik diye onlar yokmuş gibi bakmam. O kadar da hayırsız değiliz.
Sadece kendi ailem değil, eşimin ailesine de düşkün olurum. Bizim orada aile kavramı sizin ki gibi değil. Biz her daim bir Bütünüz.
Tabi ki kendimizin vereceği kararları da karşı tarafa siz yerimize karar verin diyemeyiz.30 Yorumla
+1 yılBu genelde aileden görülen sevgiyle ve büyüyememek ile alakalı bir durumdur. Evlendikten sonra hala ailesini ön planda tutan tarafların birtakım sıkıntıları vardır. Bu sıkıntıları aşmadan kimsenin evlenmemesi gerekir.
Evlilik sonrasında artık ailesi eşidir insanın. Eşini ön planda tutmalı ama onu büyüten bu günlere getiren insanları da unutmamalı.
40 Yorumla
+1 yılKız evlenirken evden gidiyor erkek evlenirken aileye gelin geliyor sence iki kişi evlenirken aile mi kuruluyor yoksa kız bir başka aileye gidip dahil mi oluyor bizim toplumumuzdaki evlilik anlayışı yüzünden kurulan yuvalar dağılıyor insanlar geçinemiyor iki kişinin karar verip bir araya geldiği yuva kurduğu düzene geçemiyoruz bir türlü.
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Yetişme tarzıyla ilgili birazda eşim ana kuzusu idi ama. abilerimin anne babama düşkünlüğü dozundaydi hep senede bir geliriz bir araya kimse özelini ihmal etmez bizde. Bence mantıklı olan erkek dengeyi kurar herkesi nereye koyacağını bilir... Erkek abartı düşkün olursa o evlilikte bir çok duygu eksik kalıyor maalesef...
20 Yorumla
+1 yılTatlım türk erkekleri ailesine felan düşkün değil bu onların kaçış noktası sevmedikleri kadınla evlenip sıkılıyorlar dırdırdan şikayetten bunalıp kısa bir süre kafa dinlemeye gidiyorlar sonra özleyip geri geliyorlar. olay ailesini çok sevmesi değil seni çok sevmiyor. seviyor ama arada bi git gel özlet yani
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüşkünlüğün seviyeleri farklıdır. Ben 16 yaşımda birini sevdim. 19 yaşımda ilişkim bitti ve aşırı ağır yaralar aldım. Kara sevdaya dönüştü kısacası. Gün o gün anneme çok düşkün oldum. Onsuz geçirdiğim 3 gün içime sıkıntı olur. Ama bu karakter yapısı bir tık. Karşı cinse önem veren, baş üstünde tutan bir yapım olduğundan da kaynaklanıyor olabilir. Saçma canım kaynana gelin anlaşamaz adetlerine inanan birisi ile evlenmekten çok korkuyorum.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 555 cevap paylaştı. Bence aile kavramını pek doğru anlamıyorsunuz. İnsanların evlenmeden önceki ailesi kökü, evlendikten sonraki ailesi seçtiği ailesi. Bi taraf senelerce büyütmüş beslemiş yetiştirmiş, bi taraf ömrünü sevdiğiyle birleştirmeye ve yeni bi aile kurmaya karar vermiş. Her ikisi de değerli, her ikisi de özel. Bi üstünlük çabasına girlmese her şey daha değerli olacak
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılMaalesef böyle bir sıkıntı var. Bende düşkün olma demiyorum ihtiyaçları vatsa yardımcı ol , yanlarında ol derim ama her konuda onları öncelikli tutması onlardan sonraya beni koyması benide delirtiyor. Ayrılma noktasından kaç defa döndüm bu sebeple
10 Yorumlaİğrenç kendi ailelerini kurup asıl sahip çıkıp düşkün olması gerekecek yuvalarını boşlayanları Allaha havale edelim. Kendi ailemiz her zaman yuvamızdan sonra 2. Plandadır. İlk kendi kurduğumuz, oluşturacağımız yuvamız gelir.
20 Yorumla
+1 yılAileden gerisini önemli olmadığını bildiğimiz için.
Aile anne babadan ibaret değil. Kardeş, eş ve çocukları.
Bakış açın yanlış. Eşinin anne babasından şikayet ederek kendini haklı çıkarmaya çalışman biraz beni rahatsız etti.
Bir erkeğin seni ne kadar sevip yanında duracağına annesine nasıl davrandığından anlayabilirsin.
Çünkü sana da öyle davranacaktır. Eşlerin yaptığı en büyük hata bu. Anne ve baba ile kendini kıyaslamak.
Seni annesinden çok sevmeycek, annesinin nazı hep ona geçecek. Büyütmediğin bir erkeğin anne sevgisini anlayamazsın.00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu ülkede bu değişmez kural. Baylar anne kucağından ayrılmayı beceremiyor, bu yüzden böyle adam çok var ama yine de bunu gördüğünüz erkekten kaçın, yoksa evlilik değil hayat cehennem olur... Kimse annesini sevmesin demiyor ama bu kadarı her zaman fazla...
00 Yorumla Yanlış düşünüyorsunuz bayan beni ilerideki eşim büyütmedi hastalandigimda başımda ilerideki eşim durmadı anne ve babam durdu o yüzden bunu değiştiremezsiniz haddinize dei!!!
Yani bir erkeğin karısı durmadı karısı buyutmedi anne ve babası baktı o yüzden elbette düşkün olacak!!!00 YorumlaDüşkün falan değil Avanta kesilmesin derdindeler.
Evlenip destek istemeyi severler.
Dertleri para ama dışarı bunu başka yansıtırlar.
Ben ailemi zerre sevmezdim evlenir evlenmez onları bir daha istemedim.
Mezarlarında kurt kaynasın. 😂
07 Yorumla
+1 yılBunun kadın erkek ayrımı yok, bazı insanlar ailesine düşkündür bazıları değil bunun cinsiyetle ilgisi yok aile yapısyla ilgili bir durum. Bazı aileler çoçuklarını düşünerek kısıtlama yapıyor (bunun doğruluğu yalnışlığı tartışılır) çocukta özgür ruhlu biriyse aileden soğur bu kadar
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAilesine düşüklüğü geç benim sevgilim hasta yengesi için bile beni bırakıp gidiyordu. Abisi arıyor git yengene bak, babası arıyor eve gel, annesi arıyor onu yap bunu yap. Bir şey demeye çalıştığımda da bana inanmıyordu, hemen yalancı yaftası yemeye başlıyordum.
Baktım bu çocuk evlenince beni değil kendi ailesini aile olarak görmeye devam edecek. O zaman sevgili ailesiyle yaşamaya devam etsin. Ne benim ne de ilerdeki çocuğumun huzurumu kaçırmasın dedim. Yolları ayırdım. Böyle birisi en başından kendini belli eder. Çekmek zorunda değilsiniz, yol verin gitsin ailesiyle yaşamaya devam etsin.20 YorumlaAilesi arka planda olmalı, ben ve çocuğum çn planda olmalıyız gibi düşünce çok cahilce bencilce kusura bakmayın ama. Çocuğunız varsa anlamanız gerekir aslında. Yıllarca emek verip büyütüp arka plana itilmek kimsenin hoşuna gitmez. Erkek mutlaka orta yolu bulmalı. Sizi de ezdirmemeli elbette ama ailesini de atmamalı.
40 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 438 cevap paylaştı.
+1 yılKendi ailesine füskün olan kurdugu aileye de düskün olur diye düşünüyorum bu benim hosuma gider sorun olarak görmem tabi istisnai aileler olabiliyor ara bozmaya calisan gibi ama allah öylelerinden korusun
21 Yorumla- +1 yıl
Evet doğru düşünüyosun, her kız senin gibi düşünse keşke ama nerdeee bakıyorumda bazı kızlar aşırı cahilce konuşuyolar çok kitap okumaları lazım hiç bir şey bilmiyolar çok cahiller yok ana kuzusu yok o yok bu anasını seven karısınıda sever kızınıda sever bir de böyle düşünün bir zahmet😊
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir çoğunuzun ailesi var ama yok. Yani bir anne ve babanız var fakat mutlu bir aile ortamınız yok. Sevgisiz büyüyen, aile içerisinde görmediği sevgiyi dışarıda arayan tipik Türk kızlarısınız. Avrupa'da yaşayan sizin hemcinsleriniz kendini daha fazla geliştirmenin peşinde, o kızlar kendine yatırım yapıp daha fazla büyüme istikrarı gösterirken sizler sabah erkekler niye böyle, akşam erkekler niye şöyle diye sorular sormaya devam edin. Gerçekten çok gereksiz ve boş mahlukatlarsınız.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılSana öyle geliyor.. kıskanıyorsun bence eşini.. hemen bı tek senle ilgilensin bı tek senin peşinden koşan istiyrosun... bence türk kizlari narsist.. evliliği oyun eslerinizi yeni oyuncaginix kabul ediyrosunuz
04 Yorumla
Soran+1 yılyo benim iliskim yok ne kiskanacam elin moruklarini
- +1 yıl
Geninde var
Soran+1 yılyo
Soran+1 yılsen ve senin gibiler ailesinin max 5 10 yıla ölecegini kabullenemiyor sadece
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılAileme değil anneme düşkünüm.
Beni bu yaşa getirdi.
Yemedi yedirdi diyorlar ya ondan ötesini yapmış.
Babam anlatır hep.
Benim annem bir baska benim için.
Arada atişsakta.
Ama yinede benim isteklerime engel olamazlar.00 Yorumla
+1 yılEvlendikten sonra öncelikli ailen eşin ve çocuklarındır fakat bizim toplumumuzda çocuklar aile bağımlı olarak yetiştirildikleri için arada ki farkı anlayıp kavrayabilen az ve bunun inan cinsiyetle ilgisi yok
02 Yorumla- +1 yıl
herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef
- +1 yıl
@rumuzrumuz06 yazdığımı tam anlamıyla anladığınızı düşünmüyorum farkındaysanız cinsiyetle ilgili yok dedim
+1 yılCok yanlis tamam belki gorusmeler azalabilir cunku evlenenlerin zor bir mesguliyeti oluyor sorumluluklari var borç ödüyorlar ama bu dedigin farkli bir sey. Bu kadarinin bi bahanesi yoktur bence
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. İşte bu sebepten
https://www.youtube.com/embed/IW5g8Qan3-U"Benim ailemden birisini tehdit edecek adamın sülalesini tükürüğümle boğarım!"
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKızla
r da öyle ama farkında değiller, hatta daha fenalar 😀Sadece kendilerini görmüyorlar, hem benle ilgilensin diyorlar, erkeği kıskanıyorlar 😀😀
01 Yorumla
Soran+1 yılkisiden kisiye degsir
+1 yıl"Ailesiyle vakit geçirmeyen erkek gerçek erkek değildir." 'Don Vito Corleone' , The Godfather (1972)
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
+1 yılYooo düşkün olmayan da çok hele ki şimdi ki zaman da kaldı ki sana ilgi alaka gösteriyor ise eşin düşkün olması sıkıntı değil sorunun özü aile ve eş dengesini koruyamayan kesim var o çok sıkıntı..!
15 Yorumla- +1 yıl
herkesin genel sorunu erkeklerin dengesizliği anlaşıldıda. siz kendinizede biraz bakın bence hep haklı olunmuyor maalesef
- +1 yıl
Şahsım adına üzerime alınmıyorum çünkü gayet uyumlu bir insanımdır eşim dahi söyler😉
- +1 yıl
Genel problem :)
- +1 yıl
Genel problem ülkenin problemi zaten kadınlar ne 100 haklı olabilir ne de erkekler 100 haklı olabilir öyle olsa boşanmada da evlenmeme de de bir cevap geçerli olurdu değil mi?
- +1 yıl
işte aradıgım cevap. herkes ben haklıyım demezse sorun cözülür zaten
+1 yılTürk kızları çok mu bağımsız kiminle konuşsam annesi böyle istermişte babası şöyle istermişte. Eşşek kadar yaşa gelmişler halen kiminle evleneceğine nerede ne iş yapacaklarına aileleri karar veriyor
10 Yorumla
+1 yılBana hiç böylesi denk gelmedi genelde bana düşkün oluyorlar 😃
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkeklerin neden zoruna gitmis aileye duskun olunabilir ama abartmasınlar demek istemis soran kisi. aw aileye bu kadar duskun olacaksaniz evlenmeyin onun yerine ailenizle yasayin.
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılAilesini sevmesi güzel bir şey ama bazıları aşırıya kaçıyor.
Kendi eşini ve çocuğunu hiçe sayan çok oluyor.
Doğru dengeyi kurabilmek lazım.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Ailesine düşkün olan kendi ailesine de düşkün olur. Bu kötü durum değil umursamaz kişilik olmasından iyidir. sadece dengeli olunması lazım
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHiçbir karı anamdan babamdan değerli olamaz. Karı boşar s.. ktir olur gider ama anam babam hep yanımdadır.
19 Yorumla
Soran+1 yılanan baban max 15 yila olcek
- +1 yıl
Karı ömür boyu yanımda mı duracak?
Soran+1 yılgercekten seviyorsaniz evet
- +1 yıl
Hiç sanmıyorun. Çok seviyorsan madem 10-15 yıl katlanırsın.
Soran+1 yılhayir ben anasiyla babasiyla degil esimle evleniyorum
- +1 yıl
Bu ülkede kadınla erkek değil, ailelerde evlenir.
Soran+1 yılboyle yobaz dusunceler artik olmamali hangi yuzyildayiz o zaman karin gitsin babana abine versin
- +1 yıl
Bu nasıl sapıkça bir düşünce?
Sen adama ailenin evine burnunu sokmayacağını garanti edecek misin?
Soran+1 yılevet

Evlendikten sonra birincil aileniz, eşiniz ve çocuklarınızdır.
00 YorumlaAileye düşkün olmak çok iyi bir şey, tabii ki düşkün olunmalı, tolerans gösterilmeli, özen verilmeli... Fakat sonuçta birey olduktan sonra bazı kararlarını tek başına alman gereki, her kararında bir başkanının imzası varsa bir yetişkin olamamışsindir, elbette görüşlerini alırsın ama kendi hayat görüşün de olmalı.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu kötü bir şey değil aslında ama seni rahatsız edecek boyutta da olmamalı. Rahatsız eden yan senin biraz da olsa özgürlüğünden edip, sıkışmana sebep oluyor ise konuşmalısın.
00 Yorumla
+1 yılNapsınlar senin için bi kenara mı atsınlar? Kızlar da annelerine çok düşkün evlenince zırt pırt benim annemler diyosunuz kaynananızı istemiyosunuz gerçekleri konuşuyoruz madem konuşalım
00 Yorumla
+1 yılSen sanki hiç düşkün değilsindir ailene, hıyar.
Sanane amwq, ailesine ister düşkün olur ister düşkün olmaz sana mı soracak amwq03 Yorumla
Soran+1 yılevet bana soracak 5 10 yila gebercek olan ailesine duskun olmasina gerek yok
- +1 yıl
Yorumun çok saygısız bir düşünce
O insanlar onun annesi babası, bugün ölecek olsalar da 100 yıl daha yaşayacak olsalar da.
Kocan adına üzgünüm, yanlış insanı seçmiş...
Soran+1 yılok
Gizli Üye(36-45)+1 yılkadınlar ve erkekler , ailenin ne kadar önemli olduğunu öğrenirlerse belki o zaman , evlerinde huzur ve mutluluğu yakalayabilirler. hiç bir kadın ya da erkek vazgeçilmez değildir. Ancak Anne ve Baba bidaha eline geçmez.
02 Yorumla
Soran+1 yılanne baba 5 10 yila geberecek esin hayat arkadasin
Cevap sahibi+1 yılişte onu diyorum. Anne baba ölüp gidecek ve bidaha geri gelmeyecek. ama eşin duruyor yanı başında. ha eş bu durumdan çokmu rahatsız , her ikisi içinde orada kapı. biri gider diğeri gelir.
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkekler anneye kızlar babaya düşkün olur baba umursamaz olursa kızlar umursamaz olur genelde. Evlendikten sonra anne erkek evladına daha düşkün olduğu için erkek çocuklarında ki bağ da fazlalık bu sebeptendir ama dengeyi kurmak önemli.
04 Yorumla
Soran+1 yılanne erkek cocuguna daha duskun degildir akil sagligi yerinde olan bir kadin butun cocuklarini esit sever
Cevap sahibi+1 yılAnne ve kız çok çatışma Yaşar düşünce farklılığı sebebi ile erkekler ile anne daha iyi anlaşır. Akıl sağlığı ile bu durumun hiç bir alakası yok. Kız evladını hor görür demiyorum. Kız evlat evlense de anne evine çeker erkeği , erkek evlenince eşinin tarafına yönelim olur. Kısacası gelin her yerde gelindir pek sevilmez kıskançlıktan ötürü, damat el üstünde tutulur kızına iyi baksın iyi olsunlar diye. Evli misin bilmiyorum ama bu iş böyle öyle düşünceyle her iş yürümüyor.
Cevap sahibi+1 yılOrada ki dengeyi sağlamakta erkeğin akıl sağlığına bakar.
Soran+1 yıltam tersi gelin degerlidir bizim ailede babaniz agzina sic@rlar
Ama şöyle de düşün doğan çocuk da annesine düşkün oluyor, bu böyle devam edecek aile yetiştirme tarzı ile ilgili bir durum.
05 Yorumla
Soran+1 yılyeni dogan cocukla 40 yasindaki kazik kadar adam bir mi?
Soran+1 yılbence alakasi yok
Soran+1 yılkisiden kisiye degsir
ben iki tarafa da düşkün olurum sende öyle birini bul bir tarafa anne baba bir tarafa yabancı gibi davranandan hayır gelmez
02 Yorumla
Soran+1 yılanne baba daha arka planda olmali es ve cocugun yaninda
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılAnne babasına düşkün olsun ama kendi kurduğu ailesini her zaman korusun kollasın ön planda tutsun. Hayat böyledir.
10 Yorumla
+1 yılBazısı Evlenmeden önce bu kadar düşkün değiller
Sırf eşlerine gıcıklık olsun diye
sırf bu yüzden daha fazla ilgi gösterirler10 YorumlaAilesine düşkün olması kötü bir şey değil ki. Kendi ailesine saygısı, sevgisi, merhameti olmayanın sana ve senin ailene hiç olmaz
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılAilesine düskun olması kotu bir sey değil ki kendi ailesine saygısi sevgisi merhameti olmayanin sana ve senin ailene hiç olmaz
10 Yorumla
+1 yılBence kiz da erkekte düşkün değil erkek ailesine muhtaç ve bunu düşkün diye üstünü ötüyorsunuz
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnne baba bir çocuğa gençliğini feda ediyor sen sadece cücüğünü veriyorsun o da şimdiki kızlar namus bacak arasında değil diye bir safsata çıkarmış evlenene kadar o cücük kimlerin elinden geçiyor kabul edenler de erkeğim diye gezmesin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılAile bu aile dusmeyelim mi Allahin bir nimeti aile dedigin. Oyle bakkaldan alinan bisey degil ki dogdugunda da varlar öldüğünde de aile herşeydir
00 Yorumla Ben aileme düşkün değilim. Sevdiğim kadınla kuracağım ailenin; içine doğduğum aileden daha önemli bir yeri olacağını düşünüyorum.
00 Yorumla
+1 yılerkekler evlendikten sonra kolay kolay kabullenemiyorlar hep aileleriyle görüşmek istiyorlar yanlış
00 YorumlaEvlendikten sonra kimse evliliğe karışmamalı. Genelde birisini karışması diğeri karışıyor. Burada eş seçerken aileyi de değerlendirmek gerekir.
00 Yorumla
+1 yılBen de aileme çok düşkünüm. Hiçbir erkek de ailemin yerini tutamaz. Canımı sıkarsa yol al el oğlu der sepetlerim
01 YorumlaErkek cocuklari daha cok sevilip kayırılıyor çünkü. Bir de üzerlerinde ailelerini koruma ve gecindirme sorumlulugu var
00 Yorumla- Devamını Gör (106)
Devamını Gör(151)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 