Görümceyle (eşinin kız kardeşiyle) araya mesafe koymak iyi midir?

1,2 ay öncesine kadar sıkıntılarımı, evimizin içindeki yaşananları boş bulundum anlattım ağlayarak. Yeni evliyim. Her evlinin illaki başına gelecek tartışmalardı. Bize bir gelin daha geliyor 2 hafta sonra. Görümcem nispet olsun diye mi dedi anlayamadım fakat nişan gereksiz, çeyiz, bohça vs onlarda yapmayacak dedi. (Ben nişan vs hepsini yaptım.) Biraz da atarlı giderli konuştu buna benzer konularda.

Görümceyle (eşinin kız kardeşiyle) araya mesafe koymak iyi midir?
Cevapla