Okuyorum ve işim yok diye babam tarafından sevilmiyorum. Ablamı ise çalışıyor diye yere göğe sığdıramıyor. Böyle babaya ne yapmalı?

Ben 23 ablam 38 yaşında.

Okul okuyorum. İşte çalışmıyorum

Babam her söylediğime şüphe ile yaklaşıyor, tartışmaya çalışıyor. Öfkeleniyor

Ablama ise X'm, kızım, sen ne zaman istersen yeriz içeriz, ister duş al, ister yemek ye, lütfen sıcak şeyler iç, git uyu, sessiz olun uyuyor vs... Diyor.

Bana ise çok kaba davranıyor. Saçmalama diye yüzüme sesini yükseltiyor ki saçmalama deme nedeni navigasyonda yazanı ona direkt okumam ve bu bilginin yalan olduğunu düşünmesi.

Nasıl bir tutum sergilemem lazım?

Okuyorum ve işim yok diye babam tarafından sevilmiyorum. Ablamı ise çalışıyor diye yere göğe sığdıramıyor. Böyle babaya ne yapmalı?
Cevapla