Başsağlığı ziyaretinde ne kadar durulmalı sizce?

Birkac gun onceydi arkadasla baska bir arkadasimiza bassagligi icin gittik. Arkadasimizin evde abisi ve ablasi vardi baska kimse yoktu biz de arkadasimla yaklasik 15 20 dk oturup kalktik. Dogrusu ben kalkmak istedim. Arkadasim cok erken kalktigimizi ayip oldugunu soyledi. Ama bence bassagligi ve hasta ziyaretleri kisa olmali sizce haksizmiyim?

Başsağlığı ziyaretinde ne kadar durulmalı sizce?
Cevapla