Hasta olmama rağmen ısrarla bize gelmek isteyen kayınvalidem ile konuşmalarımız. Sizce kim haklı?

Eşim 3 gündür görevdeydi ve ben de hastaydım. Rapor aldım hatta işe gidemediğim için. Kayınvalidemler bize gelmekte ısrarcıydılar. Ben de hasta olduğumu, tüm gün yattığımı yazdım. Eşim bu akşam geliyor ve bilin bakalım kimler de gelmek istiyor? Neyse , bu şekilde yazdım. Yalan değil bu arada, gerçekten de arkadaşıma gideceğim. Kayınvalidemin hasta olmama rağmen ısrarla bize gelmek istemesi ve bunu sabah haber vermesi ne kadar doğru? Resmen trip attı gitti ben de tamam anlamında emoji gönderdim. Siz olsanız ne yapardınız? Haksız mıyım bu durumda?
Hasta olmama rağmen ısrarla bize gelmek isteyen kayınvalidem ile konuşmalarımız. Sizce kim haklı?
Güncellemeler
1 yıl
Kızlar tavsiyem
Hasta olmama rağmen ısrarla bize gelmek isteyen kayınvalidem ile konuşmalarımız. Sizce kim haklı?
Cevapla