Arkadaşlar neden artık toplumumuz bu hale geldi?

Okumak istemeyen bir genç kız 20 li yaşlarda evleniyor kendi isteği ile hemen ayıplanıyor ne acelen vardı kudurdun mu okusaydın diye okuyan kariyer yapan özellikle kadınlar da ayıplanıyor bu yaşa geldin okudun da ne oldu yuva kurmadıktan sonra diye ayıp değil mi insanların üzerinde neden psikolojik baskı oluşturuyorsunuz 22 yaşındayım 25 e gelsem evde kalacakmışım gibi bir algı var

Arkadaşlar neden artık toplumumuz bu hale geldi?
Cevapla