Çok tipsizim hiç kimse bakmadı yaşlanınca zor olur mu?

Herkes kör topal biriyle evlen yaşlılıkta zor olur diyor da gençliğimde leş içinde geçti kimse yanında istemedi dalga geçildim insanların en güzel anılarını biriktirdiği en güzel yaşlarında lise ve üniversite yıllarında doğru dürüst arkadaşım olmadı bile hep örselendim yani benden maddi bir çıkarı yoksa kimse yüzüme bakmıyor yani çocuk istemiyorum zaten

Çok tipsizim hiç kimse bakmadı yaşlanınca zor olur mu?
Cevapla