benim düşüncem genel olarak; elalem değil elli âlem de konuşsa, ben kendimden eminsem, el alkışlar, âlem izler.


kimin ne düşündüğü hiç umurumda olmadı
canım ne istediyse onu yaptım ha yaptıklarım her zaman beni mutlu etmedi ama olsun ben istediğim için yaptım hata yaptım yanlış yaptım güldüm ağladım üzüldüm sevindim de
Ama ben ne istediysem o oldu bu güne kadar böyle bu günden sonra da böyle olacak..
Elalem umurumda değil..
Önemsiyorum ama belirli bir çizgim var insanlara karşı, onu aşmayacak kadar.
Ne onların diyecekleriyle kendimi boğacak kadar önemsiyorum ne de hiçbir şeyi takmayacak kadar özgürüm.
"Şunun oğlu ne kadar efendi maşallah" diyecekleri ayarda kalma taraftarıyım.
EİG için teşekkür ederim. 🍒
Baktım ki herkesin istediği gibi biri oldukça yine de kimseyi memnun edemediğimi kendimden asimile olduğumun farkına varınca elalememi memnun etmenin ne kadar beyhude olduğunu anlamış oldum
Cevap
16Cevap
İnsanların hakkımda ne söylediğini önemsemiyorum. herkes karşı çıksa da kendi istediğimi uygularım
Önceden çok takardım. Ama artık umursamıyorum. Sen her şeyin en iyisini, en güzelini yapsan bile mutlaka söyleyecek bir şey buluyorlar.
Kesinlikle hep bir kusur, hep bir negatif enerji vereyim derdi
Zaten az önemserdim yaşlandıkça nerdeyse sıfıra indi.
Yaş kaç senin?
30 tuba. Senin kaç?
33 sen yaşlı olabilirsin ben değilim
Yaşlıyım demedim yaşlandıkça dedim. 2 yaş da 1 yaşa göre daha yaşlı :) sen gençsin daha Allah nazardan saklasın 🥰
Herkesin düşüncesine saygın var ama hayatıma müdahale edilmesinden yön verilmesinden nefret ederim ben bildiğimi yaparım nokta
Herkes değil tabi ki. Sadece dost dediğim insanların fikirlerine kulak asabilirim :)
Hayır veremez. O yaşı gectim.
Bu hayat benim hayatım.
Elalem yuzunden hayatımızı sekillendirmeye gerek yok hayatimiz bizim hayatımız
Soruyu okurken el aleme içimden küfür ettim. Cevabım bu kadar.
Zerre önemsemiyorum isterse çıksın masada tepinsinler
Dogruyu yanlisi ayird edebiliyorsan elalem alkisslasin zaten bazilarina ogut sart
İnsan ister istemez takıyor. Ama doğrusu takmamak, çünkü takarsan kendi doğrularımızı hayata geçiremeyiz.
Takmıyorum ama sinirim bozuluyor sizene lan demek geliyor içinden
Ben onu diyecek kadar bile kaale almıyorum 😂
Ay darısı başıma 😂
Benden bir tane daha yok ne önce oldu ne de sonra gelecek o yüzden benim kararım benim hayatım 🚬😎
Elalem etrafta değil beyinde
Hayır elalem her yerde
Tamam benim için beyinlerde. Etrafta olan elalemi önemseyen beyindir görmezden gelemeyen biziz onları. Ya önemsersin ya görmezden gelirsin
Evet haklısın aslında çok doğru
Umrunda olmaz. Kaideye bile almam
Umrumda bile değil herkes kendi önünden yesin
Bizim toplumda bu çok
Artık takmıyorum elalem ne der diye
Umurumda olmaz.
Cıks
yapıştırrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?