Biricik eşim için her şeyi yapmam da ne sakınca var ki?

Evin işlerini bizde ben yapıyorum. Çamaşır bulaşık yemek ütü temizlik v. s elime yapismiyor sonuçta ve bundan hiç gocunmuyorum.

Karım da gerçekten evimizin direği gibidir çok olgun biri ne zaman onu dinlesem hep doğru kararı vermişimdir.

Evimizde kumanda esimdedir mesela, birçok akşam bebeğim evde uğraşma akşam yemeğe çıkartacagim seni der ve dediğini de yapar.

Beni çok sevdiğini zaten biliyorum 😘

Biricik eşim için her şeyi yapmam da ne sakınca var ki?
Cevapla