Babam beni genç kız olmaya başladığımda sevmeyi bıraktı neden böyle yaptı sizce?

Arkadaşlar benim ailem muhafazakar bir aile küçük bir çocukken babam tarafından sevilirdim oyun oynardık beni sırtında taşırdı ne zaman ortaokula geçtim bana artık sarılmaz öpmez oldu öyle ki şu an 30 yaşındayım babamın yanına memlekete ayda yılda bir bayramda seyranda gidiyorum bayramda el öpüyorum onun dışında babamla temasımız yok. Ben en son bu bayram gittim yanlarına babam otururken gittim canım babam dedim yanağından öptüm bana "NE OLDU KIZIM" dedi inanabiliyor musunuz? Sizce neden böyle?
Babam beni genç kız olmaya başladığımda sevmeyi bıraktı neden böyle yaptı sizce?
Cevapla