Resmen dışarısı alev topu pencereden bakınca bile erimek garantili 😀😀
Ben hayatta gitmem 😀
Resmen dışarısı alev topu pencereden bakınca bile erimek garantili 😀😀
Ben hayatta gitmem 😀
Bu saatlerde gelip kapından almadığı sürece bırak dışarıya adım atmayı pencereden kafamı bile çıkartmam😂😂 Cehenneme gitsek orası buradan serindir.
Cevap
34Cevap
Giderdim.
Çok çok özlediğim bir arkadaşım var. O olursa evet, diğerleri için hayır ahahhsh.
Belli bir dereceden sonra dull klimalı yerde saatlerce oturmayacaksam dışarı çıkmanın tadı olmuyor. He dağlık bir bölgedesindir, ne bileyim çamlık bir mekanda serin serin oturursun o ayrı.
Bu havada dışarı çıkanın aklından zoru vardır. Arabaya biniyorum aciyorum klimayi ofise gidiyorum klima beni klimasız bir ortama sokabilmeleri için ohal ilan edilmis olmasi falan lazım.
Mecburiyetten dışarıdayım buhar olmak üzereyim.
Mecbur olmasam değil arkadaşım sülalem kapıya gelse beni almak için çıkmazdım.
Hadi çık kız kapıda bekliyoz seni nerdesin süveyda 😂😂😂
Gel bak dondurma alıcaz sana hemde en sevdiginden 😂
Değer verdiğim kişiler derse sıcak falan dinlemem, umrumda olmaz giderim. Gölge yerlerde takılırız 😄
Dışardayım zaten 🥺 daha dışarı en dışarı çağırsa mı 😂
Şehir dışı , yurt dışı en dışarısı şey işte
WELVOME TO EŞEK CENNETİ 🖤
WELCOME *
önceden planlayıp ayarladıysak iptal etmem ama anlık bişiyse erteleyelim derim
Klimalı arabası, serin ve nezih bir mekana götürecek parası varsa neden olmasın.
Çıktım geçen. Çoook sıcaktı ölüyordum. Ayrıca kazıklandım 😒
Adımımı dahi atmam, çıkmayacağımı bildikleri için direkt eve geliyorlar.
Gitmem evden çıkmak istemiyorum, ev pek güzel serin miss 😄
Çağırdılar ama erteledik hava sıcak olduğu için. Buralar 40 derece üstü çünkü.
Kimin çağırdığına bağlı olarak giderim. Planlanmış görüşmeleri daha çok seviyorum ama.
Hayır, ben bu havalarda saat 5 ten önce çıkmam zaten
Valla ben arkadaşım için adana sıcağında kızartılmış yumurta da olurum horoz da😂😂😂😂
Yakın arkadaşlarım çağırırsa giderim. Yoksa mümkün değil çok sıcak dkmdkdkd
Önceden planlamışsak giderim ancak spontane olan bir şey ise gitmem.
Arkadaşım yok beni kimse dışarı çağırmaz zaten ben evden dışarı çıkmıyorum
Bir yerlerde oturmak içinse giderim.. Güneşin alnında duracak değiliz..
Geçerli bir sebep varsa, ben giderim. 🚶
Kim olduğuna bağlı kimileriyle olume gidilirken kimileriyle wc gidilmez 😁😉
Ben giderim sanırım
Gitmem evde kalırım
Ancak akşamüstü çıkılır dışarıya
eve çağırırsa ya da klimalı bi yere olabilir
Hayır çok istiyorsa o bize gelsin
Sulak bir yere gidilecekse giderdim
Yakın arkadaşımsa giderim
Her hava koşulunda giderim
Gitmem. Çok istiyorsa kendi gelir.
Bebeksi cildimi bozamam o gelsin 😹
Giderimm ya yine dee dksksk
Giderim bir frozen içet ferahlarız
Hayır engellerim 😃
18.30 dan sonra çagırırsa giderim.
Yerimden bile kıpırdamam
Hayır, evde oturur serinlerim daha iyi.
Sevgilim bile çağırsa gitmem
Hangi arkadaşım olduğuna bağlı değişir
Ben giderim gezme olsun bana 😂
giderim sevdiğim arkadaşımsa 😀
Benim için değerli biriyse giderim.
Çağırdı saat 6 icin randevulastik
Ölürüm de bir daha çıkmam bugün bu ne be çok sıcak
Çok istiyorsa kendi gelsin 😃
Arkadaslarin gore degisir
Ben işe gitmeye bile üşeniyorum sjsjsjsj
Yok ya sıcak hava da asla.
Gitmem bizel gel derim bizim ev serin
Sen çağırırsan belki vaveyla.
akşam çıkarım anca :D
Burası gayet normal sıcaklıkta giderim
Akşam dışarı çıkılır bu saatte bi yere gidemem
Hayır
Motora binip uçalım dese …
Giderim
Arkadaş için değer
Giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?