(Burası da olmasa nerede içimi dökücem acaba) Gece gece moralim iyiyken gelip moralimin içine ediyor. Onun yüzünden ağlamaktan bıktım kendime yediremiyorum artık. Hoşuna gitmeyen en ufak şey olsun veya bir şey 'Emretsin' ve yapmayalım başlıyor hakaretlere. Bu ağlamalarım ve sinir krizlerim hayal kırıklığından değil. O eskidendi. 'Bana nasıl bunu diyiyor? Kendini ne sanıyor kim oluyorda benimle böyle konuşabiliyor?' Gerçekten deliricem ya sinirden. Sorsan dört dörtlük en iyi müslüman kendisidir. Asla kalp kırmaktan çekinmiyor her gün her an.
Bu babalar ne sanıyorlar ya kendini? Allah mı haşa! Yakinda kendine Allah dedirtecek kibrinden egosundan! Senin evladın senin kölen değil! Senin emirler verip 'anında yapacaksın! dediğimi yapmayan benim yanımda yaşamasın!' Böyle cümleler kuracak kadar karakter yoksunu bir insansan neden çocuk YAPIYORSUN!! BABA OLMAYI HAKETMİYOR SİZİN GİBİLER! ALLAH BELANI VERSİN DİYİCEM DE SENİN KADAR VİCDANSİZ MERHAMETSİZ DEĞİLİM. LANET OLSUN!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer