Erkek arkadaşım madde kullanıyor vazgeçirebilir miyim?

Arkadaşlar merhaba. Lütfen önyargılı olmayın hemen. Tanışalı daha 5 gün oldu. İlk günden anladım. Bilen bilenin her halini bilir. Gözlerine baktım açık açık dedim ne zamandan beridir? Nasıl anladın dedi 2 senedir esrarın vardır senin dedim. O da evet dedi inkar etmedi şu an kullanmıyorum ama dedi. Yalan söyleme ben aptal değilim dedim. Kızım sen nerden biliyosun dedi narkotik sandı herhalde😅 O gece hırkasını unutmustu cebınden ayran kapağı çıktı aliminyum olur ya. Neyse anlamazsınız. Bide çarşaf şeklinde kesilmiş dikdörtgen kağıtlar. Dedim tamam doğru bilmişim. Zaten bembeyaz teni göz altları mosmor. Zayıf falan değil ama bakışlarından anladım. Uyuyamasından. Çok yakısıklı olmasından ne alaka demeyin arkadaslar alakası var işte. Bana nereden biliyorsunda demeyin bilirim ben. Gülüşü bile değişik gülmesinden bile anlıyordum. Nasıl vazgeçiririm acaba daha ne kullanıyor. Hiçde öyle biri gibi durmuyor anlamazlar yani sen anladın dedi ama? Allahtan eroin met falan değil
Erkek arkadaşım madde kullanıyor vazgeçirebilir miyim?
Cevapla