Merhaba
Mesela bay bayan ayrımı olmasa ne olurdu cidden merak ediyorum...
Merhaba
Mesela bay bayan ayrımı olmasa ne olurdu cidden merak ediyorum...
Ben söyliyim etkekler yayıka yayıla babasının mağarası gibi otururdu kadınlar cam kenarındaysa ona doğru ekstra yayılır kızları köşeye sıkıştırırdı hele bide dayılar oturduysa tüm yol sakin sakin müzik dinleyerek gidebilecegin yere dayının sürekli konusma çabasına maruz kalırdın belki tacziine üstüne hadsiz sorular sorup evlimisin bilmem ne gibi bide sana akıl verirdi molada takip edip bide üstüne uyursa sen inecegini düşündüğün yerde birini dürtmek zorunda kalırdın düşünnwsi bile korkunç
Peki erkekleri potansiyel sapık yerine koymak çözüm mü?
Uçakta böyle bir şey yok iken otobüs niye
Zwnginlwr daha medeni galiba uçağa eskiden herkes binemezdi şimdi herkes bindiğine göre yakında onada gelir taciz vakaları duyulursa valla alınmayın ama çoğu etkek hadi hepsi demiyprum çoğu etkek pis düşünceli etkekler bile kabul ediyolar nesela sen kız arkadasını bindircen otobüse bi etkeğin yanına otursamı daha için rahat eder etkeğinmi ya da annen yolculuk yapcak düşün bakalım
Ben insana insan gözüyle bakıyorum. Kadın ya da erkek gözüyle değil... Ben nasıl rahat edecek ona bakarım...
Erkekler bile pis düşünceli diyorsun yahu otobüste mi hallenecem kadına
Ya yapıp gündem olan oldu anlattırma şimdi hiçmü haber izlemiyonuz twitterda okumuyonuz adam uyuyan kozın üstüne boşaldı diye sana yapıyon demiyorum ben sen genel sormuşsun bende genel cevapladım nryse banane ya biz insana insan muamelesi yapıyoz zaten insan gibi davranmayana lafımız merak ettin söyledik
Kızma bilader...
O musluk turizm de olmuştu hatırladım.. Ama herkes yapacak değil ya
Çok da haksız sayılmazsın
Koynumda çok adam uyuttum yolda...
Karımmmm diye mıncıklayanı bile oldu
Sanada bosalsin zevk al , bitmedi kezbanliginiz
Mezara mi goturceksin hayirdir?
@uludağuniversitesi yazık sizin işgal ettiğiniz kontenjana
Cevap
0Cevap
mesele zaman meselesi değil herkesin kendi tercihi
Muavin tercihe bırakmıyor da...
Yani ne olabilir merak ediyorum birkaç kez bağyan yanı diye otobüse alınmadım da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?