Otobüsle Altı üstü 30 dk bile sürmeyecek yolda bay bayan ayrımı mantıklı mı?

Merhaba

Mesela bay bayan ayrımı olmasa ne olurdu cidden merak ediyorum...

Otobüsle Altı üstü 30 dk bile sürmeyecek yolda bay bayan ayrımı mantıklı mı?
Cevapla