Uzun yolculuklarda otobüs molaları sizce kaç dakika olsa iyi olurdu?

Sanırım çoğunlukla veya genellikle 30 dakika oluyor bi defalık. bence 1 Saat olsa iyi olurdu. Veya iki defa 30 Dakikalık Mola.

Uzun yolculuklarda otobüs molaları sizce kaç dakika olsa iyi olurdu?
Cevapla