Arkadaşlar, neden yerlere çöp atıyorsunuz?

bir diğer sorum da neden tarihi yapılara saçma sapan yazılar yazıyorsunuz?

bu kadar bilinçsiz olmak zorunda değilsnz. doğaya attığınız çöptür, izmarittir... gözlerinizi hiç mi rahatsız etmiyor? Hadi çevreye verdiğiniz zararı da geçtim.. Galata kulesi gibi tarihi yapıların üstüne saçma sapan isimlerinizi yazmak,, bu kadar bilinçsiz olmak nasıl bir şeytir anlamıyorum. hepiniz foto çekmeye çekilmeye bayılıyorsunuz, hiç mi rahatsız etmiyor sizi güzel bir yapının ya da alanın çöplü hali o fotolarınıza bakınca..

tabiki yapanlara lafım.

Güncellemeler
+1 yıl
mesire alanına gittim, şimdi dönüp çektiğim fotolara bakınca güzelim alanın yerlerinde gördüğüm izmaritler poşetleri sinirimi bozdu.
Güncellemeler
+1 yıl
bu sitede yaşı küçük çok insan var. umarım bu paylaşımın bir kaçını etkiler öyle yapanların.
Arkadaşlar, neden yerlere çöp atıyorsunuz?
Cevapla