Hemcinslerimi anlayamıyorum, ya siz?
Yani hep bi' birbirlerinin önüne geçme çabası, hem de doğduğundan itibaren?
Neden yani? Amaç?

Hemcinslerimi anlayamıyorum, ya siz?
Yani hep bi' birbirlerinin önüne geçme çabası, hem de doğduğundan itibaren?
Neden yani? Amaç?

İnsanın doğasında kıskançlık var ama erkeklerle rekabet edemiyorlar, bakış açısı farklı fiziksel olarak farklılar ilgil alanları farklı. O yüzden hem cinslerini seçiyorlar, bu rekabet bende de var ama her konuda değil.
Cevap
12Cevap
Öz güvenleri olmadıkları için ve kıskanç oldukları için
Hemcinsini çekemezlik, kıskanma, rekabet geni var. Bazıları o kadar abartıyor ki, kız kardeşiyle bile rekabet halinde.
kadınlrda felaket kısknclık vardır kadın kocayı aldatıyor diye onu kıskanıp kocayı aldatanda gördum
Aslında sen de öylesin ama farkında değilsin.
Evet onu ben de anlayamıyorum ama galiba hormonal bir şekilde daha rekabetçiler ve üste çıkma olayı var
Kıskançlık genleri fazla olduğu için olabilir belki 🤷
Beğenilme ve güzel olma kaygıları var ondan dolayı bence
Kimle yarışacaklar başka zaten erkekler gözlerinde çok basit geriye siz kalıyorsunuz
türbanlı karı var fotoda
Ben daha iyiyim meselesi yüzünden.
Çünkü kadın kadının düşmanıdır.
kadınlar doğası gereği kıskançtır çünü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?