Arkadaşım beni engelledi. Haklı mı bir yerde yoksa haksız mı?

Biz birkaç kişilik bir arkadaş grubuyuz. Dün arkadaşım bana uzun, paragraf şeklinde bir mesaj yazdı. Ve sinirli bir mesajtı. Ve mesajda küfür de vardı. Şaşırdım çünkü ondan hiç küfür, kötü söz duymadım. Yani canım bile demeyen kibar biri. Ve bana mesajlarında sen bana estetik yaptır derken iyiydi, bana önüne dön diye bağırırken iyiydi falan diye sitem etmiş. Sonra da engelledi. Okulda da biraz agresif şekilde baktı. Sitem ettigi şeyleri de açıklayayım. Birkaç ay önce bu arkadaşım bana ya hava çok sıcak sen böyle terlemiyor musun diye sordu ( Ben tesettürlüyüm). Hem başörtüsü hem kaban nasıl duruyorsun, ben burada sıcaktan bunaldım dedi. Ama söyleyiş tarzında hiçbir şekilde ığneleme vs yoktu. Ve öyle birisi değil. Türbanlılari falan dışlayan birisi de değil. Ben de o öyle diyince önüne dön diye bağırdım. O da şaşırdı, dondu kaldı. Bu sefer önüne dön diyerek daha yüksek sesle bağırmaya başladım ve yandan sırıtıyordum bu arada. Ve arkadaş grubumuzdaki diğer kişiler de beni destekledi anında. Yani ona dik dik hadi önüne dön diyor , önüne dönsene der gibi bakmaya ve gülmeye başladılar. Sonra bir arkadaşım ona "Aşkım, sana önüne dön deniliyorsa önüne dön!" dedi sırıtarak. Sonra başka bir tanesi o önüne dönmeyince " Ya!" falan dedi. Sonra başka bir arkadaşım çok sert ve dik bir şekilde baktı ona ve ağznın içinden sinirli bir şekilde bir şeyler dedi. Ve kız bozuldu ve önüne döndü. Ben de bir tenefüs sonra sırıttım ve "Ee naber, neden yanımıza gelmiyorsun?" dedim ve hepimiz birbirimize bakarak alaycı şekilde güldük. Ama bize biraz kızgın şekilde baktı. Ve bir süreliğine bizimle konuşmadı (yani bir hafta civarı) ve biz de onun yanına gitmedik. Sonra geldi yanımıza ve bizimle konuşmaya başladı. Yani merhaba falan dedi. Ama biraz bozulmuştu. Sonra " Aşkım sana önüne dön deniyorsa önüne dön!" diyen arkadaşım ona " Aşkım biz sana küsmedik ki biz seni seviyoruz." dedi yine hafif gülerek. Ve sonuç olarak barışmıştık. Sonra estetik yaptır dedin dediği olay da bu olayla yakın zamanlardaki bir şey. Bana engel atan arkadaşım ( önüne dön dediğim) bize baştan aşağı değişmek istediğini, bunun için ne yapması gerektiğini sordu. Ve bizim fikrimizi almak istiyormuş. Birisi aşkım bunları erkeklere sorsan daha iyi olur onlar daha iyi fikir veriyor falan dedi. Birisi kaslarını kazıt, sonra boya diye güldü. Diğeri kaşına çizik at dedi. Ben de estetik yaptır dedim ve güldüm. O da dondu kaldı. Baştan aşağı değişim işte, çok değişirsin dedim. Suratı düştü. Kaşlarını kazıt, çizik at diyen iki arkadaşım da ona üzülerek baktılar. Diğerininse umrunda olmadı. Ve ben de normal durdum öyle. Yani sitem ettiği ve aralarda bahsettiği şeyler bunlar. Ona haksızlık yaptığımızı, dışladığımızı falan da yazmış. Bu arada u mesajı yazmadan önce bizden uzaklaşmıştı. Sınıfa gelen bir kızla yakın olmuştu. Biz de yeni gelen kıza yaklaştığı için kızdık, biraz laf soktuk. O da ona iyice kızmış.

Güncellemeler
+1 yıl
Yani onu dışlamış mıyız ve sinirlenmekte haklı mı? Ben çok şaşırdım. Çünkü normalde ne engelleyecek, ne bu kadar sitem edecek biri. Küfür edecek biri de değil hiç. Ağzı bozuk değil.
Güncellemeler
+1 yıl
Canım değil "canım"yazacaktım oraya yanlış çevirmiş.
Arkadaşım beni engelledi. Haklı mı bir yerde yoksa haksız mı?
Cevapla