Ders çalışmak için abimin evine kalmaya gittim. Abimle eşi kavga edince abim bana "çık dışarı defol" dedi. Sinirlenmekte haksız mıyım?

Arkadaşlar kpss ye gireceğim lakin sessiz bir ortam için abimin evine ders çalışmaya bi kaç günlüğüne gittim. Emrivaki yapmadım onlara önce sordum. Lakin çok şiddetli kavga etti abimle karısı başka bir sebeb ten dolayı. Abim odama girdi kovdu beni evinden "çık dışarı defol" dedi. Kavga sonrasında çok pişman oldu 3 kez yanıma gelip benden özür diledi ama kabul etmedim. Bi daha gitmeyi düşünmüyorum evlerine. Sizce haklı mıyım. Annem çok kızıyor bana çok kinlisin diye. Ama napim unutamıyorum. Sizce ben haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için çok teşekkür ederim. ❣️ Moralim yerine geldi valla ya
Ders çalışmak için abimin evine kalmaya gittim. Abimle eşi kavga edince abim bana "çık dışarı defol" dedi. Sinirlenmekte haksız mıyım?
Cevapla