

Sizce Türkiye'de insanlar en çok hangi sebeple boşanıyor? bence para sıkıntısından ya da sürekli kavga etmekten dolayı ve şiddet yüzünden


Sizce Türkiye'de insanlar en çok hangi sebeple boşanıyor? bence para sıkıntısından ya da sürekli kavga etmekten dolayı ve şiddet yüzünden
davul bile dengi dengine demişler.
evlenecek çiftlerin bana göre mezuniyet durumu, kazançları, bulundukları yöreler (yani memleketleri), siyasi görüşleri, hayattan beklentileri paralel olmalıdır.
Cevap
10Cevap
Mantık evliliği yaptıkları için.
Aldatmak Allahım inşallah başıma gelmez Çok korkuyorum evlendiğim zaman eşim beni aldatır diye
evlenme sebeplerinden ve sosyal medya kullanimindandir :)
Maddi yetersizlikler, öğrenim durumu farklılıkları ve şiddetli geçim
Ek olarak diziler ve filmlerdeki sahte yaşama özenme çabaları.
Bu siteden yola çıkarsam para ve cinsellik diyebilirim.
Kadınlar daha çok para almak için boşanıyor. Bir de cinselliğin iyi olmaması
Gordugum cogu bosanma gerekcesi aldatma‚ birbirlerine hakaret yani saygi kalmamasi
Aldatma veya siddetli gecimsizlik
Cinsel sorunlar
Kumar
Alkol
Çapkınkuru fasulyeye katıliyorum
Sekssizlikten
İlgisizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?