Nasıl davranmalıyım beni kendi yerinize koyun?

eşimle 1 yıllık evliyiz. Ailesi biraz dindar olduğu için hem büyük oğlunu hem eşimi bir yıl arayla daha fazla sevgili kalmayalım diye erkenden evlendirdi. Kolumuza iki bilezik taktı sadece. Büyük oğluna alt katlarındaki evi verdi. Biz kiraya gittik. Bize sizin kiranızı ödeyeceğim dediler sadece bi ay ödediler. Sonra yok sıkıştık yok bilmem ne diğer ay veririz diye oyaladılar. Millet taktıkları altınları az bulunca da ne yapalım hemen evlenmek istediler diye suçu bizim üzerimize attılar. Evlenmeden önce biz kiraya gideceğiz diye bize sürekli yok market alışverişiniz her ay bizden yok pazar her ay bizden dediler ve hiç yapmadılar. Bize ellerinde para yok diye ev almadılar. Kendileri bi yerde yazlık beğendi hayalleri diye bi anda para bulup aldılar. Şimdi de ev aldık vs diyip ellerini iyice kestiler bizden. Eşim ama bunlara göz yumuyor, bende doldurmak istemediğim için ona bir şey demiyorum. Ama benim düşüncelerim bunlar. Ben mi abartıyorum sizce?

Nasıl davranmalıyım beni kendi yerinize koyun?
Cevapla