Feminist görüşe sahip kadınları erkek düşmanı olarak mı görüyorsunuz?

İlk buluşma için öneri istediğim anketin altına gelen yorumların bazıları beni dehşete düşürdü. 18 yaşını doldurmuş, reşit bireylerin feminizmi hala erkek düşmanlığı olarak görmesi ve feminist görüşe sahip kişilerin ilişki yaşamadığı, erkeklerden nefret ettikleri gibi bağnaz düşüncelere sahip olması gerçekten çok üzücü. Feminizmi erkek düşmanlığı olarak mı görüyorsunuz?
Feminist görüşe sahip kadınları erkek düşmanı olarak mı görüyorsunuz?
Cevapla