
Sanki artık yaşadığımız bu dünya, yaşanacak seviyeden uzak bir dönemde gibi...

Sanki artık yaşadığımız bu dünya, yaşanacak seviyeden uzak bir dönemde gibi...
Ahahah gözümde canlanır koskocaaa maziii piyasadaki hava bkları toplayıp piyasayı yükseltiyordum. 😂. Valla ne diyeyim, kalbimiz arıyor ve ister istemez yaşıyoruz. Şikayetçi olduğum tek konu şu sıralar aşırı bunaliyor olmam. Yoğun iş temposu beni bitiriyor. 😬
Cevap
3Cevap
Yaşama isteğim yok
Orta seviye, ne az ne de çok
Coğrafya sağ olsun ''sıfır''.
Son iki yıldır deli gibi sorun yaşadığım olay. Mental olarak bitmiş durumdayım. Elin İsviçrelisi sadece dört gün çalışarak iPhone 14 alabilirken benim 278 gün çalışmam gerek. Eşim ve benim maaşımin toplamı aylık 1500 dolar etmiyor. Hayat gerçekten çok zor. Odaklanmak çok zor. İnşallah 2023'te bir şeyler düzelir. Yoksa halimiz harap.
Sınırda.
Metin 2 😃
metin 2 ?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?