Haftada 1 gün izniniz var ve o gün misafir gelmek istiyor. 🙄
Pazar günü evine gelmek isteyen misafire ne dersin?

Haftada 1 gün izniniz var ve o gün misafir gelmek istiyor. 🙄
Pazar günü evine gelmek isteyen misafire ne dersin?

gelme 1 gün iznim var zaten yarın gel derim tabi bu misafirin ağırlık önem derecesine bağlı bir cevap çok önem verdiğim bir aile dostum büyüğümdür yapacak bişey yok misafirdir sonuçta ama böyle kankadır arkadaştır yarın gel derim sevigilim ise gelecek kişi akşama kadar yatarım akşam film izlemeye ve yemek yemeye gel derim
Benim açımdan sorun olmaz, çalışmıyorum. Eşimde bahçeye çardağa iner veya arkadaşlarıyla buluşur olmadi anasına gider.
Kaldı ki pazar günleri genelde aile kahvaltilarimiz olur.
Cevap
13Cevap
Hayır derdim
Misafir adayı : Kahramancım pazar günü sana gelmek istiyorum; takılırız, ne dersin?
Kahraman :
Önceden söz vermişsem başım üstüne yok çat kapı gelecekse başka bir güne gelmesini isterim la bi pazar keyfimiz var onu da bozmayalım
40 yılda bir evime gelecek biriyse gelsin, buyursun. Ama sık görüştüğüm biriyse mazeret uydurabilirim ruh halime göre.
Zaten evde olacaksam beraber otururuz gelsin ne fark eder ama dışarıda planım varsa atlatirim başka zaman diye...
Sevdiğim biriyse gelebilir tabii. Sevmediğim biriyse eğer "ay canım hastayım yia" diye geçiştiririm.
Telefonları açmam direk (:
Annem eşimin bir pazarı var misafir kabul etmiyoruz diyor
çalıştığım için mecbur öyle geliyorlar yapacak bir şey yok
Misafire gelme demekte olmuyor. O düşüncesizliğe sahip olup geliyorlar işte. 🙄
Zaten 1 gün iznin var başka ne zaman gelecek?
Yani davet ederdim desem yalan olur. Covid vakaları arttığı için kibarca geri çevirirdim.
Tabi gelin benimde havam değişir , misafir ağırlamayı severim
Gelme denmez gelmek isteyene ama yani taniyan bilen insanlarin bu durumu dikkate almasi gerekir
Aaa canııımm o gün planımız vaaaarrr.
Ama biz rezervasyon yaptırdık dışardaa
Baklava mı açayım, börek mi derimm 😃
Dayımın doğumu var yarın gel de böhhüt
Yok dayımın haha
Korona oldum canım sonra görüşürüz :D ashh
Niye bana geliyon buğün pazar Pazara gitt.. zengin misin... zenginsen bu sene zekatını bana ver... Derim.. yemin ediyom ömrü billah daha gelmez
Benim her günüm karmakarışık ama çocuksuz yıllarımızda kabul etmezdik genelde 🤣 habersiz gelen olurdu kapıyı açmadığımız vakidir
Net...
Gelmesini istemiyorsanız nazik bir şekilde o gün önemli bir işim var diyebilirsiniz
Bir şey diyemem ya en başında müsait olmadığımı belirtirim ya da yok.
Evde yokuz diyebilirsin
direk gelme derim
Mesaj atarsa bakma, telefon ederse açma
Her pazar olmamak kaydıyla kapım misafire açıktır.
Bir şey demem o da gelmez 😀😂
Biz sizi aricaz diyorum
Müsait değilim veya evde değilim 🌸
Bir şey diyemeyiz maalesef
Sen hariç herkese hayır derim
Hep hafta sonu geliyor ya deliricem
Çabuk gel yoksa çıkarım kapıda kalırsın derim
Evde olmuyorum diyorum
Gerçekten yorgunum ve müsait değilim diyebilirsin
Gelen misafirin kim olduğuna bağlı olarak değişir
Evde değiliz derdim, çekemem misafir falan
Kafamı dinleyeceğim gelmeyin derim. :)
Demeye gerek yok gekiyorlar zaten
Ne dememki. Herşeyi derim sevmedigim biriyse uygun olmayan bir ansa sayıp soverim
Gelme derim. 😂
misafiri geri çevirmem
İnsanlar her söylediğimiz açık sözlü olduğumuz her kelimeye kırıldığı için bahane uyduruyoruz
Arkadaşlarımla buluşacağım
Müsiat değilim derim.
Gelme derim.
Gelsin
Hay hay buyursun gelsin 😂
Buyur baş güz üstüne başka ne denilir ki 🙄
Gelsin derim çok oturmaman şartıyla
Ne yapalım artık çekeceğiz
Müsait değiliz derim. Kısa ve öz.
Kusura bakmayın, bugünü mü dinlenmeye ayırdım
Buyurun gelin derim misafir sonuçta
Defol git mk senle mı uğrascam derim
Müsait değilim cınımss derim 😂😂
O gün evde değilim derim
Evde yokuz
İttir git derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?