Kınamı bahçemde yapmak sizce iyi fikir mi?

Hesapladım organizasyon vs tam tamına 15 000€ tutuyor, ya zaten konu para asla değil de gereksiz buluyorum, tanımadığım insanlar, çocukların zımbırtısı, gereksiz kadın dedikoduları. Bahçemde yapsam sanki daha çok mutlu olurum gibime geliyor, pişman olur muyum?
Kınamı bahçemde yapmak sizce iyi fikir mi?
Cevapla