Bence üzülmemeliyim, sizce sizin fikriniz nedir?

Annemi kaybettik biz küçükken öldü babam evlenmedi ve son 2.3 senedir çok yaşlandı. Yani huzursuz zor biri oldu. (kufurbaz sınırlı ) bazı anlarda hiç çekilmiyordu kahrı zordu. Konu şu iki ben dokuz ay önce Evlendim ama kız kardeşim benden sonra çok çekti ikiz kız kardeşim. hala çekiyor babam dan. sukur bi kapı acıldı nısanlandı yarında dugunu var uzulmuyım dıyorum , ornek babamın bi davranısı kız kardesımı yegenımden kıskanmış yegenım bızle yasıt uvey degıl öz sacmalıga bbakarmodımız bıze gelmesın demıs
Bence üzülmemeliyim, sizce sizin fikriniz nedir?
Cevapla