Yani garipsenecek bir durum yok bence sizin fikriniz ne?

Tinder happn gibi ugulamalar kullanıyorum sapık olduğunu hissettiğim herkesi engelliyorum sapıklık hissetmediğim insanlarla buluştuğum da oluyo arkadaşlarım bunların yanlış olduğunu düşünüyorlar ben böyle mutluyum dediğimdeyse benim böyle mutlu olmadığımı söylüyorlar size ne diyemiyorum ama yani yanlış mı ya?
Yani garipsenecek bir durum yok bence sizin fikriniz ne?
Cevapla