Kardeşim çok kötü biri, ne yapmalıyım?

Kızlar Bir Adım Öaateist ve sürekli dinimize sövüyor. Kendi milletini aşağılıyor. Sürekli beni manipüle etmeye çalışıyor. Kimseye değer vermiyor, özgüvensiz. İnsanların dış görünüşü, nereli olduğu konusunda hep alay ediyor. Esmer insanlarla alay ediyor, tuhaf olan tarafı kendisi de esmer. Ben sarışın ve beyaz olduğum için hep benimle rekabet halinde, üstelik kız bile değil, erkek. Ne zaman konuşsa benimle veya annemlerle hep ağzından zehir akıyor, hiç hayırlı bir şey çıkmıyor ağzından. Konuşma benimle diyorum ısrarla dikte ediyor.

Sokaktaki kedi bile benim için daha değerli, en azından kediler sevimli ve onlarla vakit geçirmek keyifli. Ama kardeşim öyle kötü biri oldu ki onun yanına dahi yaklaşmak istemiyorum. Bu sene tekrar sınava hazırlanacağım, başka şehir düşünüyorum. Ne yapmalıyım?

Kardeşim çok kötü biri, ne yapmalıyım?
Cevapla