Böyle insanların itici olduğunu düşünen bir ben miyim?

Mesela kahvaltıdayız yeşil çay içiyoruz orada biri var yeşil çayın tarihini anlatmaya başlıyor veya başka bi mekan şurda gördüğün var ya hah işte o bla bla bla diye anlatıyor. Yani bilgi verir gibi işte. Böyle tanıdığı olan var mı? Eyv bilgi veriyor felan ama gına geliyo bende itici buluyorum. Ne güzel yeni şeyler öğreniyorsun diyceksiniz ama..

Böyle insanların itici olduğunu düşünen bir ben miyim?
Cevapla