kuzenim böyle. 35 yaşında kendisi ve asgari ücrete çalışıyor. tonlarca insanla görüştürdüler ama hiçbiriyle evlenemedi. ben ezik olarak görüyorum valla
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Kuzeninden sana ne? Hatta bize ne?
Hiç oturup onunla konuştun mu, niçin evlenemediğini ya da hiç sordun mu gerçekten evlenmek istediğini?
İnsanları yargılamak bu kadar kolay olmamalı!
Herkes kendi hayatından sorumlu. Kimse bir başkasını yargılayacak hakka sahip değil. Sana ne onun özel hayatından? Evlenememesinden? Eminim senin onun hakkındaki düşüncelerini kimse merak etmiyordur. Kuzenin bile..
Kalpsizsiniz, bu kelime tam sizlik.10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEzik demek, utanılası bir durumda olmak gibi bir şey sanırım. Haklı olabilirsin. Kuzeninin evlenmek isteyip istemediği, yazılanlardan tam olarak belli olmadığından ikisini de değerlendirelim. Hiç evlilik düşünmüyor, tercihidir saygı duyarım. Evlilik düşünüyor, fakat uygun bir eş adayı bulamıyor, yılmamalı, denemeye devam, kısmet işidir bu. Asgari ücret alıyor oluşu, bu durum kimseyi bağlamaz zaten, ülkede iş bulamayan niceleri varken, bir ucundan tutmuş gelir çabası içinde, Allah daha yüksek ücretli iş imkanları açsın kendisine inşallah (yakını olarak dua ettiğini düşünmek isterdim). Başta da dediğim gibi, haklı olabilirsin ezik diyerek. Ama bence tek bir sebebi varmış, akraba diye bildiği, kendisini yermeye çalışan, beynine botoks yaptırmış ergen bir kuzeni olduğu için utanılası bir duruma düşürülmüş. Azcık insan olun, sizin yüzünüzden kuzenin utanmak zorunda hissetmesin.
00 Yorumla
+1 yılHayır asıl ezik gören insanı problemli olarak görürüm çok normal bir şey her insan evlenmek mecburiyetinde değil kimisi bekâr takılmayı seviyor ya da o duruma itilmiş olabilir birazcık empati olması gerek insanlar da yalnızca gereken tek şey bu
👍💙00 Yorumla
+1 yılSen çocuğu evlenmedigi için değil de o yasta hala asgari ücretle çalıştığı için ezik görüyorsun bence. Eğer evlenmiş olsaydı belki biraz başarılı olmuş gibi görecektin. Maddi durumu çok iyi kariyerli bir çocuk olsaydı öyle bakmazdin.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
75Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır. bu dünyada herkes sevilecek kadar şanslı değil çünkü.
00 Yorumla
+1 yılSen evlenemediğin için mi ezik olarak görüyorsun, yoksa onun mutluluğunu kıskandığın için mi? Bu konuyu durduk yerde açtığını düşünmüyorum. Erkekleri evliliğe zorlamak ve yönlendirmek için hassasça, sinsice manipülasyon yapmak için açılmış bir konuya benziyor. Zira öne çıkarılmasının nedeni de bu bence. Evlenmeyen erkeğin ezik olduğunu değil, tam tersi evlenen erkeğin büyük bir yanlış yaptığını düşünüyorum. Hiçbir Türk kızının evliliği hak ettiğine inanmıyorum. Hepsi de dış görünüşe bakıyor. Binlerce kızla flört edip, becerip atmak varken, hayatlarını mahvetmek varken, neden evlenip birinin hayatını mahvedeyim ki. Sen erkekleri red et, red et, sürekli tipe bak, dış görünüşe bak. Sonra da gel burada ağla. Yok yeauh. Ne yaşatırsan onu yaşarsın.
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkimseyle kafası uyuşmamış olamaz mı? Neden eziklik olsun. Sırf evlenmiş olmak için değil belki de gerçekten mutlu olmak için evlenmek istiyor olamaz mı ? Çok saçma ya. Eziklikmis. Aynı bu kafada bizim komşu vardı. Sırf kızı evde kalmış demesinler diye, ezik olmasın diye güya önüne gelen kişiyle evlendirdi. 2 torunu oldu. Işte torunlarına kendi bakıyor gece gündüz. Telefonda damatla hep kavga. Hem anne hem baba olmuş onlara. Ama neyse kızı ezik kalma di ya. medenî hali evli. Önemli olan bu 😜😜
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Asla Evlenmeyen Kadında Erkek de Ezik Değildir Bunu Diyenler Bilip Bilmeden Boş Konuşuyorlar Hiç Düşünülüyor mu Neden Evlenmedi diye Belki Sevdiği onun olmamıştır bu çok acı Veya sevdiği henüz olmamıştır Maddi durumlar olabilir Nedenine bakmak lazım sorgulamadan önce
10 Yorumla
+1 yılOnu ezik yapan bu yaşa gelip evlenmemesi ve asgari ücret alması sana göre ezikçe geliyor ama aklıma şu satırlar geldi .
Kimsenin hikayesine gülme,
Kimseyi acımasızca yargılama,
Yol uzun ve daha senin hikayen bitmedi.
çok doğru bir söz iyi düşün derim 👌10 Yorumla
+1 yılEziklik mi?
Kader, kısmet. O kadar görüşmüş, evliliğe adım atmaya çalışmış, olmuyorsa hayırlısı böyledir. Sizin bu duruma düşmeyeceğiniz ne mâlûm? İnsanlar yıllardır ilişki içerisinde olduğu kişiyle bile evlenemiyor, düğün günü terkedilen insanlar oluyor. Eziklik olan çok başka şeyler varken bu konu üzerinden insanları yaftalamayı bırakın, bir de bu sizin akrabanız.10 Yorumla
+1 yılMaddiyat olsa idi illaki beğenilirdi parası var evlen derlerdi görüştüğü kızların çevresi ama dediğim gibi evlenmek aile kurmak içinse eyvallah ama zaten ortalıkta bos kadin çok. Parasını verip sana cennetini gösterecek bi sürü bayan var onlarda iş görüyor peki o zaman evlenmek için ne sebep kaldı?
00 Yorumla39 yaşındayım ve bende evli değilim.
Bir defa "Ezik" cümlesi ne demek? Siz önce bunun anlamını öğrenin, çok ayıp bir şey..
Ayrıca kimseyi kınamayın, kınayan kimse, kınanacak hale düşer..00 YorumlaBu sizin kültürünüzle , anlayışınızla alakalı bir tespit. 5 parmağın beşi bir değil. Her insanın eş kriterleri farklı. Dilerimki siz 35 yaşına kadar doğru kişiyi bulup pişman olmadığınız bir evlilik yaparsınız :)
00 Yorumlayas elli bende evlenemedim ama caddebostanda oturuyorum standart bir insan ne isterse hayal ederse var arabalar yazlik kislik tekne mekne... İstanbul'da kira gelirli gayrimenkullerim tirlarim otobuslerim var ve bunlarin hepsini pazarcilikdan baslayip universite bitiririken yaptim kardesim hukuk alaninda cok iyi bir mevkide.. ayricalik demem ama yasam da anne babasiz olarak basladim devam ediyorum...
00 Yorumla
+1 yılKimisi bekarlığa itiliyor, kimisinin evlenmeye isteği olmuyor. Bu eziklik falan değildir. Belki de hayatını beraber geçirmek istediği kadını bulamamıştır. Alamamıştır o enerjiyi...
10 YorumlaSana kuzenin hakkında ne düşündüğünü soran, fikrini öğrenmek isteyen oldu mu acaba? İnsanların tercihlerine saygı duyun.
20 Yorumla
+1 yılEvlenince bir şey mi başardığını düşünüyorsun?
Asıl ezik sensin.23 Yorumla- +1 yıl
yoo? 35 yaşında da evlen bir zahmet
- +1 yıl
Kendinle çelişiyorsun kardeşim
1 satırda kendini yanlışladın bu kafayla birisini yargılama hakkın yok bence - +1 yıl
evlilik başarı değil canım ama 35 yaşında biri de evlenmeli artık. AİLE KURMALI.
+1 yıl35 yaşında ve hiç evlenmemiş adamı akıllı görüyorum valla. Adam kendini geçindiriyor, kendi hayatını yaşıyor, aile sorumluluğu yok daha ne olsun mis gibi işte
00 Yorumla
+1 yılEvlenmeyi neden zorunluluk olarak görüyorsunuz. Mesela şu an sana cahil gözüyle bakarım fakat kuzenine bakmam.
Ki şu zamanda evlilik kadar tehlikeli bir şey yok
00 Yorumlaherkesin kendi hayatı sırf birileri bu yaşa geldi aile kuramadığı deyip başkalarını mahvedip vebal yükleneceğine bekar kalmak en iyisi. kimsenin dediğiyle hareket etmemek gerek onun hayatı onun tercihi sadece kendisini ilgilendiren bir durum. ayrıca üslubunuz çok yanlış.
00 Yorumla
+1 yılKimseye ezik gözüyle bakılmamalı. İyi veya kötü bir insan olabilir.. Olgun veya çocuksu olabilir. Başarılı veya başarısız da olabilir hayatında ama hiç biri ezik yapmaz.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Ne ezigi la bende 34 um kimsenin kahrını çekmemek için evlenmiyorum yoksa maaşım eğitimim derken kendime değer kattım
02 Yorumla- +1 yıl
aaynennnn canım kesin evlenmek istemiyorsundur :D
Evlilik bir başarı değildir ki eziklik olsun. Ayrıca başarısızlık bile bir eziklik değil ki birine ezik diyelim.
10 YorumlaEzik gördüğün bu durumu birgün başına geldiği zaman sende eziklenirsin. Cahil ve ergen düşüncelerden kurtul.
10 Yorumla
+1 yılNe alaka yaa, kimse kendi kendini ezik görmediği sürece ezik değildir bu hayatta. Bazen doğru insan ve zaman gerekir. Nasip işi.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 755 cevap paylaştı.
+1 yılEvliliği bir başarı olarak gören sığırlardan mısın sende yappmaaa be kızım 😃
13 Yorumla- +1 yıl
başarı değil ama 35 yaşına kadar da evlenmek lazım bir zahmet kuzum
- +1 yıl
Yaaa herkesin düşüncesi farklıdır bu eziklik değildir
- +1 yıl
Maddi imkanlardan dolayı çoğu kişi eğlenemiyor bunlar hepsi ezik mi
Ezik değil de evde kalmış olabilir amaannn evlenenler sanki ne yapmışta oda eksik kalmış geç olsun güzel olsun bence
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 918 cevap paylaştı. Kendi tercihi sonuçta.. karşı taraftan o elektriği almamışsa ya da kendini finansal olarak güçlü hissetmiyorsa evliliğe sıcak bakmayabilir..
00 Yorumla
+1 yılAnlamadım tonlarca kişi ile görüştüler derken bu istenilmedimi yoksa kendisimi istemedi
02 Yorumla- +1 yıl
o istenilmedi
- +1 yıl
Himmm sebebi senin görüşünce ne olabilir
Kendi mi istemiyor karşı taraf mı ona göre cevap veririm 😅
02 Yorumla- +1 yıl
karşı taraf
+1 yılsanki evlilik çok matrah bir şeymiş gibi evliliği milat zannetmenin bir anlamı yok.
10 Yorumla
+1 yılHayır bakmam. Evlenmemiş kimse ezik değildir, asıl ezik etiket yapıştıranlardır.
10 Yorumla
+1 yılistediğin kadar bak mesela ben istemedim. Beni hak edecek birini bulamadım.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 986 cevap paylaştı. Senin gibi vasıfsızların evliliği başarı sanması eziklik, garipsin
00 Yorumla
+1 yılHayır bakmam ama maaşı biraz daha yüksek olması lazım yaşla ilgisi yok çünkü
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yıl37 yaşındayım hiç evlenmedim galiba ezik değilim.🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣🤣
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılEziklik hoş olmamış ama sırf evlenmiş olmak için de evlenilmez...
00 Yorumla
+1 yılBelli ki hayatını o şekilde yaşamak istiyor onun kariyeri
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 836 cevap paylaştı. Neden ezik olsun tercih meselesi evlenmek zorunda değil
00 Yorumla
+1 yılben gelisigüzel evlenmek, aldigimi sevmek istemedim.
00 Yorumla
+1 yılAsgari ucret aldigi icin begenmemistir kezbanlar
00 Yorumla
+1 yılyok doğal bence belliki kızlarla yatıp kalkıyor genelde bekar erkekler böyle
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDurumu iyi olup kendi isteğiyle evlenmeyenlerde var, bence tük kızları leş mesela yüz, fizik ve karakter olarak, ukraynalı sevgilim var ama oda burada yaşamak istemiyor, yoksa onunla evlenirdim
017 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerde öyle, yakisikli goremiyorum doğru duzgun, olanlarda karakter olarak kotu ve ukalalar.
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ evet oda doğru, hepsi diyemem tabi ama çoğunluk böyle, o yüzden ben hiç yaklaşmıyorum bile türk kızlarına, anca sevgilim uzaktayken es. cort falan çağırıyorum, paramı verip işimi görüyorum o kadar
- +1 yıl
Ukraynali bi sevgilin var ve escta gidiyosun demek vay be
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ ama kievde genelde, 2 ayda bir falan geliyor buraya, 2 ay nasıl dayanıyim bişey yapmadan 😀 gerçi gittiğim es. cortlarda rus, ukraynalı genelde ama çok pahalandı dolardan dolayı, saatlik 2700-2800tl veriyorum
- +1 yıl
Ukraynaliysa verilirr o para sjsjsjsj bende amerikali avrupali musluman bi erkekle evlenme niyetine girdim bakalim, ikjmiz icinde hayirlisi olsun
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ inş bulursun avrupalı müslüman bi erkek, hayırlısı 😊
- +1 yıl
Ya bisey sorcam turk erkeklerinin ukraynali kiz diye yanip tutulmasınin sebebi sarisin renkli gözlu olmalarimi yoksa karakterlerimi
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ ben hem tipini hemde karakterini beğeniyorum natalinin ama genelde tipine bakar türk erkekleri, dediğin gibi renkli gözlü, beyaz tenliler, doğal sarışın onlarda da fazla yok yalnız, mesela benimki sürekli düşünür beni, param olmasına rağmen genelde hep evde yeriz, işte dışarda boşuna para harcamaya gerek yok der, alışverişe çıkınca pahalı markalardan aldırmaz, istese alırım ama hep kollar beni, türk kızı olsa mesela donuma kadar harcatır acımaz
- +1 yıl
Sonuna sesli güldüm 😅😅 yani bende cok para harcatmam indirimleri beklerim almak icin ama dedigin gibi turk erkekleri dis gorunuse bakiyor, hande ercele benzetiyolar beni ama kiloluyum, leş bi fizigim var. Bende iste aşkı aramaktansa mantiktam yanayim. Hersey gonlune gore olsun, hic ukraynali birini tanimadim ama kiz iyi birine benziyor, mutlu olursun inşallah
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ teşekkür sende istediğin yabancı erkeği bulursun umarım, hande erçele benziyorsan yüzün güzel demekki, kilo verirsin istersen, diyet, spor
- +1 yıl
Spora her basladigimda 3. Günü goremiyorum boşuna masraf 😅 beni begenen böyle begensin ne diyim artik. Bu arada kafama takildi sevgilin ucuz seyler begenmese pahali seyler aldirsa baya laf edermissin arkasindan ama eskrta "saatlik" 2500 tl veriyosun. Senide unutmayacagiz vefali turkish erkegi 😅😅
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ ahaha ya isterse onada alırım tabi pahalı hediye ama istemiyor 😀 bi kadın bi erkeği seviyorsa zaten onun parasını kendi parasıymış gibi dikkatli harcar, sevmiyorsa zaten acımaz 😀
- +1 yıl
Bunun bir taktik oldugunu biliyodursun umarim 🤭 şey demiceksin dimi, o bir melek asla öyle seyler dusunmez 😅
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ ahah demiyorum, belli olmaz ama 5 senedir tanıyorum 😀
- +1 yıl
Kondom pp'li biri istek atmis bana, rus sorularina falan cevap vermis o senmisin 😅😅
Cevap sahibi+1 yıl@Zat-ı_Şahane_ ahaha olabilir
- +1 yıl
Bende seni az bucuk akli basinda biri sanmistim 😅
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe evlenmek yücelik ne de evlenmemek eziklik.
00 Yorumla Kimsenin ne yaşadığını özellikle içsel anlamda neler hissettiğini bilemeyiz.
00 Yorumla
+1 yılEzik gözüyle bakılmaz çok isterse evlenmeyi bizim burada kız çok evlendirelim sevap işlemiş olursun
00 Yorumla35 ime kadar yolum. Kim nerde soyunduysa orada giyinebilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. neden evlenemedi? kriter meselesi mi yoksa anlasamadilar mi
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Bende 33 yaşındayım hâlâ bekarım ve bu yaşıma kadar hiç sevgilim de olmadı yalnız yaşlanacağımı hissediyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 494 cevap paylaştı. 😂 İnsanları yasantisina gore ezik diye sifitoandiran insan bence kendisi eziktir.
00 Yorumla
+1 yılEziklik değil tabiki de kendi tercihi saygı duyarım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 934 cevap paylaştı.
+1 yılBende 35 yaşındayım mühendisim bende evlenmedim hiç bende mi ezik oluyorum senin düşüncene göre
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbence ezik olan sen gibisin. evlenmeyi üstünlük sanan zavallı
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHayır ezik gözüyle bakmam. Aksine rastgele sırf evlenmek için evlenmemiş, işine gücüne bakmış, kendine uygun birine denk gelmemiş demek ki diye düşünürüm. Bunlar normal şeyler.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılG.. tüne don almaya parası yok asgari ücretle ne b.. ok yiyecek. Baba parasıyla gerdeğe girip adam diyeceklerine bir başına kalır delikanlı gibi.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkızlar dura dura hiç olur, oğlan dura dura koç olur
11 Yorumla- +1 yıl
he tabi koç olur
+1 yılDurumu iyi değil anlattığına göre tipi de kötüyse normal evlenememesi bu ülkede
01 Yorumla- +1 yıl
ee iyi değil aynen ama olsun yine de evde kalmış bence
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen evlenmeyi düşünmüyorum. Eğer ezik dersen, yatağıma buyur bi' geceliğinee
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılne alaka belki kriterlerine uygun değil görüştükleri ayrıca elektrik almamışta olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılkısmeti kapalı diyelim
sen evlensen boşansan sana ezikmi demek gerek haksızlık etme00 Yorumla
+1 yılHahah bu benim dayım ama 34 yaşında bide Almancı amcam var ultra yakışıklı zengin oda 35 oda evde kaldı kimse almio isteyen varsa gönderebilirim hxbsjsj
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıleziklik değilki demekki beğenmiyor içine sinmiyor nasibi daha gelmemiş
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNiye bakayım ya kısmet olmamıştır ya da tercih etmemiştir
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yıls. gitt ya canım kardeşim evlen de gör ebeyin hamını
00 Yorumla - Devamını Gör (65)
Devamını Gör(110)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer