Fabrikadan iş arkadaşım WhatsApp grubundan bayram mesajı atmış ama kimse yanit vermemiş. Gelmiş bana ayıp ettin diyor?

Grupta 5 kişiyiz. İşe yeni girdik hepimiz. Fabrika 9 gün tatil oldu calismadik bayram dolayısıyla. Bayramdan önce herkes fabrikada bayramını kutladı tokalaştı. Tatile girdik iyi bayramlar diye mesaj atmış. 9 gün sonra fabrikaya geliyorum yanıma geliyor ve bana dediği şey şu " gruba bayram mesajı attım kimse bir şey yazmamış. sende yazmamışsın. Görmüşsün birde ayıp ettin" anlamıyorum abi bu neyin kafası. Sadece ben değil kimse yazmamış bunu gelip bana nie söylüyorsun? Amacın ne? Ben teyzemle bile bayramlaşmamışım çocuğun dediğine bak "ayıp ettin":///// kaldıki whatsaptan herkes durum atıyor bu mantığına göre benim durum atan herkese geri dönüş yapmam lazım. Sizce benim psikolejim mi bozuk? Yoksa eleman da mı var sıkıntı?
Eleman sıkıntılı, alıngan. Fazla ciddiye almış
Yok senin psikolejin bozuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fabrikadan iş arkadaşım WhatsApp grubundan bayram mesajı atmış ama kimse yanit vermemiş. Gelmiş bana ayıp ettin diyor?
Cevapla