Grupta 5 kişiyiz. İşe yeni girdik hepimiz. Fabrika 9 gün tatil oldu calismadik bayram dolayısıyla. Bayramdan önce herkes fabrikada bayramını kutladı tokalaştı. Tatile girdik iyi bayramlar diye mesaj atmış. 9 gün sonra fabrikaya geliyorum yanıma geliyor ve bana dediği şey şu " gruba bayram mesajı attım kimse bir şey yazmamış. sende yazmamışsın. Görmüşsün birde ayıp ettin" anlamıyorum abi bu neyin kafası. Sadece ben değil kimse yazmamış bunu gelip bana nie söylüyorsun? Amacın ne? Ben teyzemle bile bayramlaşmamışım çocuğun dediğine bak "ayıp ettin":///// kaldıki whatsaptan herkes durum atıyor bu mantığına göre benim durum atan herkese geri dönüş yapmam lazım. Sizce benim psikolejim mi bozuk? Yoksa eleman da mı var sıkıntı?
Eleman sıkıntılı, alıngan. Fazla ciddiye almış
Yok senin psikolejin bozuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer