Esefle kınıyorum sizi eyy zenginler. dd
Esefle kınarım!!!
Benim olsa ben de öyle girerdim oh sefam olsun. dd
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soruyu ilk 'denize kürekle giren biri görseniz ne yaparsınız' diye okudum. İlk bir şaşırdım sonra da merak ettim nasıl olur diye. Ki kürek değil, kürk yazıyormuş. Yanlış okumuş olsam da bunu da cevaplayayım; "Oturur izlerim. Neden denize kürekle girdiğini anlamaya çalışırım. Belki denizin altında, çok derin olmayan bir yerde, değerli bir taş bulmuştur. Ya da sadece kazmak istemiştir bir yeri" diye düşünürüm.
Gerçek soruya gelirsek de yadırgarım. Çünkü denize hava sıcak olduğu için girilir, ferahlamak amaçlı. Denize girerken kürk gibi kışlık bir mantoyla girilmesi de haliyle sorgulamamı sağlar ☯
Cevap
2Cevap
Hoşlanmam kürk giyen kişiden
Gulerim heralde xd
Görgüsüzdür fjfjfj
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?