Neden obezlere 2. sınıf insan muamelesi yapılıyor?

Ben obez bir bireyim ve bu benim kararım değil, tercih değil yönelim. Geçen otobüse bindim koltuğa sığmadım diye 2 kişi parası aldılar? Ayıp değil mi bu? Obezlere özel taşıtlar neden yok? Hem biz sizin gibi fakir olmadığımız için yiyoruz sizin gibi asgari ücretle çalışmıyoruz aklınızda bulunsun zarganalar. d Zayıflardan tiksiniyorum iskelet kollu zarganalar sizi. d :)
Neden obezlere 2. sınıf insan muamelesi yapılıyor?
Cevapla