Calışan kadınlardan nefret ediyorum? Sizde de var mı bu?

Bende çalışıyorum ama burnum havada gezmiyorum çalışıyorum diye. Oyle kadinlar var ki sanırsın harvard mezunu. Tamam kadinlarin okumasi meslek sahibi olmasi guzel ama bu kibir niye? Dunyalari ben yarattim, en iyisi benim tavirlari niye? Ulkede okuyan meslek sahibi olan tek kiz degilsin.

Eskisi gibi kizlarin okuma durumu da zor degil. Anne baba kizim okusun diye seferber oluyor, devlette oyle. Sehirlerde hep kiz pansiyonlari falan var. Okuyun, meslek sahibi olsunlar ama çalışıyorum diye ayricalik beklemesinler. Kibirli tavirlar, kabarip durmalar, burnu havada olmalar. Yahu atomu parcalamadin. Okuma hakkini kullandin. Erkeklerde ayni işi yapiyor bu kadar afra tafraya girmiyor. Bende oyle. Isimi yapiyorum tamam. Dahasina gerek var mi? Tavirlara girmeye gerek var mi? Az once bir hanim aradi da kendi konforu icin benimle pazarlık yaptı. Havali havali da konusuyor. Sinirimi bozdu. Hepsi degil ama cogu calisan kadin boyle. Idare et et bir yerde catliyor insan.

Calışan kadınlardan nefret ediyorum? Sizde de var mı bu?
Cevapla