Bende çalışıyorum ama burnum havada gezmiyorum çalışıyorum diye. Oyle kadinlar var ki sanırsın harvard mezunu. Tamam kadinlarin okumasi meslek sahibi olmasi guzel ama bu kibir niye? Dunyalari ben yarattim, en iyisi benim tavirlari niye? Ulkede okuyan meslek sahibi olan tek kiz degilsin.
Eskisi gibi kizlarin okuma durumu da zor degil. Anne baba kizim okusun diye seferber oluyor, devlette oyle. Sehirlerde hep kiz pansiyonlari falan var. Okuyun, meslek sahibi olsunlar ama çalışıyorum diye ayricalik beklemesinler. Kibirli tavirlar, kabarip durmalar, burnu havada olmalar. Yahu atomu parcalamadin. Okuma hakkini kullandin. Erkeklerde ayni işi yapiyor bu kadar afra tafraya girmiyor. Bende oyle. Isimi yapiyorum tamam. Dahasina gerek var mi? Tavirlara girmeye gerek var mi? Az once bir hanim aradi da kendi konforu icin benimle pazarlık yaptı. Havali havali da konusuyor. Sinirimi bozdu. Hepsi degil ama cogu calisan kadin boyle. Idare et et bir yerde catliyor insan.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer