50 sene sonra hepimiz birer ölü olacağız gercegi sizi ürpertiyor mu?

Genel olarak önümüzde 50 sene var. Kimimiz belki daha önce kimimkz de daha sonra ama genel olarak konuşursak önümde 40 sene var. Ve 50 küsur sene ölü olacağız. Geçen yüz binlerce senelere baktığımda milyarlarca insan hayatı yaşamış ve ölmüşler. Biz de aynı şekilde yaşayıp öleceğiz. Bizi mezara bırakıp gidecekler ve asırlar boyu toprak içinde çürüyüp gideceğiz. Belli bir zaman sonra sevenlerinin bile gelmemeye baslayacak. Ahiret hayatında ne oluyor bilmiyorum ama sonuç bu şekilde. Bu hayatı fazla onemsedigimizi düşünüyorum. İstediğimiz kadar başarılı olsak da başarısız olsak da ölüm tek gerçek. İlahi adalet.
50 sene sonra hepimiz birer ölü olacağız gercegi sizi ürpertiyor mu?
Cevapla