Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu cevaplayan herkes birbiriyle arkadaş olmalı yoksa yalnızlıktan ölücez arkadaşlar cmdjd
Ne olursa olsun sizi her konuda destekleyen, nereye giderseniz gidin size ayak uyduran ve hoşlanmasa bile sizin için bir şeye katlanan dostunuz var mı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Dostum yok hiç
aramıza hoş geldin
Saol kanka
neden yok peki
şu an pek sosyal olabileceğim bir ortamım yok
Yalnızlığı garip uygulama ve sitelerde bastırmaya çalışıyorsun değil mi ndnxj
Tuhaf derken burayı kast ediyorsan evet sadasdas
Daha çok tuhaf uygulamada bulunduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam xjxnx
Bulunmadım yani bana göre tuhaf değildi xcxfadf
anladım djdjx
kendim en iyi dostummuş meğer. diğerleri geçiciymiş.
Maalesef ki yok olmasını isterdim ama yok
hiç mi arkadaşın yok
Yok. Hepsi çıkarci:(
Bizde o da yok ndjxjd
Onları saymiyorum arkadaşım yok yani.
Bir ömür geçmez böyle be
Arkadaşım yok.
Ben de bu dertten muzdarip olduğum için biraz başkalarına imrenmek istedim ama sen de bizdensin idmdkdk
Olmayınca olmuyor, onlar kaybeder boş ver..
Bence biz kaybettik gibi duruyor ama neyse
Çaktırma kendimi motive etmeliyim
Sevilmemişiz demek ki zamanında, kimse arkadaşlık kurmamış o yüzden. Vay be
Ben inanıyorum arkadaşım olucağına 60 yıl falan beklersem olur
Ne zaman babba mezara girince mi
Yok gencecik olurum o zaman ben 80 yaşındayım abartma gençliğimin baharındayım
Hayali arkadaş da güzel oluyor tavsiye ederim
Varvar
sen bizden değilsin yazıklar olsun
Kaderin böylesine yazıklar olsun
sus konuşma yoksa inanırım
İnan hep mi ben
yaraaam ne kanar ne kabuk bağlar
Ne alaka şimdi dksbsks
sen şarkı sözü söyledin zannettim ben de ferhat göçerin şarkısını yazdım xjsnxnx
He doğru zannettin de konuyla bağdaştıramamıştım sknskssj
benimle arkadaş olma isteğin gözlerimi yaşartıyor dnxnnx
Uf çok belli ettim ya
hiç arkadaşı olmayan anlar bu durumu sadece... ya da öyle olduğuna inanmak ister mi deseydim bilemedim
İstesen olurdu niye yapmadın ki
istiyorum olmuyor. sanki herkes bir arkadaş kapmış bize bir şey kalmamış gibi. çok ortamlara giren biri de değilim. mahalleden arkadaşım da yok. okuldan hiç olmadı e geriye ne kalıyor zaten
Sohbet etmeden kimse arkadaş olamaz
birine gidip de sohbet edebilir miyiz diyemem ki ben. bazı insanlar oldu tabi ama kafa yapısı her şey ya. o yüzden sohbet edilecek bir ortam ve sebep olması önemli tabi ama bu sitede de nasıl olacak adam bana dün kız kardeşim yaramazlık yaptı nasıl cezalandırmamı istersin diye soru sordu djdmxjdmd
Biz de gidip öyle demiyoruz ki skbdkddn hangi üye hiç merak ettim
anlamadım
boş ver dkdnks
özelden yaz çok merak ettiysen