Daha önce bir evlilik yapmış ve ayrılmış olanlar şu an hayatınız nasıl?

Eşimle ayrılma sürecindeyiz. Bir buçuk yıllık evlilik sonucu ayrılma kararı aldım. Zor olmadı ilk günden beri sorunlu giden bir ilişkimiz vardı. Öncelikle çok cahil bir aileye gelin gittim. Eşim başta böyle değildi. Çok iyiydik. Bu yüzden evlendim. Ben zamanla aileden uzaklaştım. Tabi ardı arkası kesilmeyen olaylar, eşimin alkol kullanması, sürekli kavga etmemiz, benden sürekli altınlarımı istemesi (ona göre bunlar benim hakkım değil boşansak da ona vermem gerekmiş helal etmiyo) ailesinin sürekli onun tarafını tutması ve her kavgada bana hadi ordan git bu evden demesi. Artık bu kararı aldım ve bir aydır annemle yaşıyorum. Ünv mezunuyum. Aşçıyım. Maddi olarak sıkıntı çekmem sadece doğuluyuz ve çevrede çok fazla boşanma işte baht her zaman ilkte olur. Pişman olursun sabret katlan boyun eğ diyen insanlar var. Sizin de görüşleriniz merak ediyorum. Bir de eklemek istediğim eşim bu süreçte beni arayıp mesajlar atıp tekrar dönmemi söylüyor ama gelip gitmek gibi bir eylem yok. Ve annesi geldiğimi bildiği halde bir kere bile aramadı. Hayatımın geri kalanı için sizce korkmama gerek var mı? Ben bu kararı aldım bir kere. Sizce de bunu atlatabilir miyim?

Daha önce bir evlilik yapmış ve ayrılmış olanlar şu an hayatınız nasıl?
Cevapla