Yakınlarınızda biri öldüğünde sıranın size de geleceğini düşününce ne hissediyorsunuz? Peki ölüme hazırlıklı mısınız?

Bizim köyden ya da etraftan birileri ölüyor bu aralar. Benim de içimi bir sıkıntı kaplıyor ya sıra bana geldiyse diye. Ölümden kaçış yok biliyorum. Ne bir an geç ne de bir an erken. Alnımızda ne yazılıysa o. Fakat ahirete götüreceğim günahlarım var. Bunlar bana ağırlık yapacak. Günahkar bir insanım bence. Neyse ölümü siz ne kadar düşünüyorsunuz? Ama şunu unutmamakta fayda var: Bugün ölecekmiş gibi ahiret için hiç ölmeyecekmiş gibi de dünya hayatı için çalışmak gerek.

Yakınlarınızda biri öldüğünde sıranın size de geleceğini düşününce ne hissediyorsunuz? Peki ölüme hazırlıklı mısınız?
Cevapla